پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۶۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت:‌ عناصر تکفیری و تروریستی تمام تلاش خود را برای اجرایی کردن اقدامات خود در کشور به کار گرفته و به کار خواهند گرفت اما به لطف خدا توانسته‌ایم همه عملیات آنها را خنثی، کشف و ضبط کنیم.
شعار سال:حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در همایش معاون سیاسی، امنتیی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور که صبح امروز 21 آذر در سالن همایش وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: در مدت‌ زمانی که آقای مقیمی هم معاون سیاسی و هم قائم‌مقام وزیر کشور بودند درس‌های بسیاری از ایشان آموختیم و ما برای آقای احمدی معاون سیاسی و همین‌طور برای آقای مقیمی قائم‌مقام وزیر کشور آرزوی توفیق و سلامتی داریم.

وی در ادامه به وضعیت امنیتی در طول این سه سال گذشته اشاره کرد و افزود:‌ رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده‌اند که چرا دستاوردهای امنیتی اطلاع‌رسانی نمی‌شود یا توجه کمتری به آن صورت می‌گیرد.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه «معاندان، تروریست‌ها، تکفیری‌ها و ضد انقلاب‌ها تمام توان خود را برای عملیاتی و اجرایی کردن اقدامات‌شان در کشور به کار گرفته‌ بودند»، گفت: تلاش‌های بسیاری از سوی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی برای برخورد و خنثی‌سازی با عناصر تروریستی و تکفیری در طول این سه سال گذشته انجام گرفته است تنها کشوری که در منطقه با امنیت و با ثبات است میهن عزیزمان است حتی امنیت ایران برای کشورهای اروپایی تبدیل به سؤال شده است که چرا فقط کشورمان در این منطقه پرآشوب در امنیت کامل قرار دارد.

وی نقش شوراهای تأمین استان‌ها را در برقراری امنیت کشور حائز اهمیت دانست و در ادامه تأکید کرد:‌ با وجود افزایش 69 درصدی اعتراضات اجتماعی اعم از کارگری، صنفی و بخشی که نشان می‌دهد افراد به راحتی آمده‌اند و حرف‌هایشان را بیان کرده‌اند اما هیچ بحران اجتماعی که تبدیل به مسائل امنیتی شود را نداشته‌ایم.

ذوالفقاری افزود: رشد 32درصدی سرقت بین سال‌های 84 تا 92 را شاهد بودیم که این آمار در سال 93 متوقف و روند رو به کاهشی را پیدا کرده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در پایان بیان کرد:‌ روند قتل در 10 سال گذشته روند رو به کاهشی بوده است و انفجارهای عمدی هم رو به نزول بود‌ه‌اند اما کشفیات مواد مخدر در 7 ماه سال جاری 19 درصد افزایش داشته است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 21 آذر 1395، کد مطلب: 166855، ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
0
وقتی رهبری مثل سید علی خامنه ای داشته باشیم همین میشه دیگه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین