پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۴۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵
معاون وزیر خارجه روسیه با تاکید بر اینکه کشورش هیچ گونه اطلاعات جدیدی در خصوص کشته شدن ابوبکر البغدادی در دست ندارد، گفت که هدف اصلی مبارزه با تروریسم است و نه مرگ البغدادی.

شعارسال: معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که کشورش هیچ گونه اطلاعات اضافی در خصوص مرگ ابوبکر البغدادی رهبر گروه تروریستی داعش در دست ندارد.

«گنادی گاتیلوف» با اعلام این خبر گفت: هیچ گونه اطلاعات اضافی (در خصوص مرگ البغدادی) در دست نیست. اما مرگ البغدادی با اینکه مهم است، به معنای پایان مبارزه علیه تروریسم نیست. فارغ از اینکه این رهبر (داعش) از بین رفته یا نه، هدف تغییر نکرده است. هدف برچیده شدن خطر تروریسم است که از سمت سوریه ناشی می شود.

به گفته معاون وزیر خارجه روسیه، مسکو خواهان همکاری نزدیکتر جامعه جهانی در خصوص مبارزه علیه تروریسم بوده و خواستار تشریک مساعی در این خصوص از سوی جامعه بین المللی است.

گفتنی است وزارت دفاع روسیه پیشتر از کشته شدن احتمالی ابوبکر البغدادی در جریان حملات انجام شده جنگنده های این کشور به مواضع تروریست ها در شهر رقه سوریه خبر داده بود. اما اندکی بعد، «سرگئی لاوروف» گفت که وزارت خارجه روسیه در حال تحقیق و جمع آوری اطلاعات در خصوص صحت این خبر بوده و هنوز قادر به تایید قطعی این خبر نیست.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 13تیر1396، کدخبر: 353068: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
0
0
فوت کرد و تموم شد. مثل بن لادن و جریان القاعده. مثل ملاعمر و جریان طالبان و .... .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین