پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۶۶۷
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد: موشک های روسی از جمله ایکس 101 با برد 4500 کیلومتر در سرکوبی تروریست ها در سوریه بسیار موثر هستند.

شعار سال: پوتین شامگاه پنجشنبه در نشست کمیسیون همکاری های فنی -نظامی روسیه با کشورهای خارجی گفت: تسلیحاتی که روسیه در مبارزه با تروریست ها در سوریه بکار می گیرد، کارایی بالای خود را نشان داد.
پایگاه اینترنتی کاخ کرملین به نقل از سخنان پوتین نوشت: موشک های بالدار ایکس-101 که در سوریه بکار گرفته شده، پیشرفته ترین موشک های روسی است و از طراحان و سازندگان و نظامیانی که آن را بکار گرفتند، قدردانی می کنم که با برد 4500 کیلومتر درجه بالای اطمینان و سطح عالی دقت را نشان داد.
رئیس جمهوری روسیه گفت: تسلیحات در این سطح و طبقه باید در مرکز توجه ما، وزارت دفاع (روسیه) و مجموعه صنایع دفاعی کشور قرار گیرد.
بمب افکن های دورپرواز راهبردی «توپولف-95 ام.اس» نیروی هوافضای روسیه روز چهارشنبه از موشک های بالدار جدید «ایکس-101»، برای موشکباران مراکز گروه تروریستی داعش در استان های حمص و حما در سوریه استفاده کردند.
رئیس جمهوری روسیه ادامه داد: بدیهی است، در تصمیم گیری صادرات تسلیحات به بازارهای خارجی به اوضاع بین المللی و وضعیت مناطق مختلف جهان توجه می کنیم تا موازنه قوا به هم نخورد و اینکه جنگ افزارهای روسی موجب بروز یا تشدید مناقشه در هیچ کشوری نشود.
پوتین با بیان اینکه رقابت ها در بازار تسلیحاتی جهان افزایش می یابد، اظهار کرد: یکی از معیارهای اصلی برای انتخاب صادرکننده تسلیحات، کارآیی سلاح در میدان نبرد است که سلاح های روسی درجه بالای اطمینان و کارایی و توانمندی را در عملیات ضدتروریستی در سوریه نشان می دهند.
روسیه از مهرماه سال 94 با درخواست رسمی دولت سوریه، مجموعه ای رزمی و شناسایی از یگان هوافضا و همچنین ناوهای خود را در ماموریت همکاری ضد تروریستی در این کشور بکار گرفته که سبب توقف پیشروی تروریست ها و سپس عقب نشینی و شکست های نظامی پیاپی جبهه ضدسوری شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 16 تیر 1396، کد مطلب:82589314 : irna.irwww.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین