پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۷۶۲
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
استاندار خوزستان، صبح پنجشنبه از روند برگزاری کنکور سراسری در شهرستان اهواز بازدید کرد.

شعار سال: دکتر غلام‌رضا شریعتی ۱۶ تیرماه با حضور در مدرسه یادگار امام ناحیه چهار آموزش پرورش اهواز از روند برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان بازدید کرد.

محمدعلی مریدی رئيس اداره سنجش آموزش و پرورش خوزستان، در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آمار اعلام‌شده در استان خوزستان امسال بیش از ۶۲ هزار نفر در آزمون سراسری ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: در مجموع دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی که سال تحصیلی گذشته مشغول به تحصیل بودند، حدود ۳۷ هزار داوطلب هستند و بر این اساس، حدود ۵۰ درصد از شرکت‌کنندگان کنکور سراسری، دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی هستند.

رئيس اداره سنجش آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: از تعداد ۶۲ هزار داوطلب کنکور سراسری در استان خوزستان، تعداد ۴۰ هزار و ۵۲ داوطلب در حوزه‌های آزمون آموزش و پرورش استان به رقابت می‌پردازند.

مریدی تعداد داوطلبان کنکور در حوزه‌های آموزش و پرورش را به تفکیک نفر - رشته، ۴۳ هزار و ۷۱۲ نفر عنوان کرد

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15 تیر 1394، کد مطلب: 964-6876-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین