پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۶۹۰
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از نام نویسی 32 هزار 563 داوطلب البرزی برای شرکت در آزمون سراسری امسال خبر داد.

شعار سال: خسرو ساکی گفت: کنکور سراسری امسال که 15 و 16 تیرماه برگزار می‌شود که 15 تیر دو گروه علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی در نوبت صبح در حوزه‌ها حضور یافتند و گروه هنر نیز در نوبت عصر برای شرکت در این رقابت حضور می‌یابند.

ساکی افزود: صبح فردا نیز آزمون برای گروه علوم تجربی و در نوبت عصر نیز گروه زبان‌های خارجی در حوزه‌ها حضور خواهند یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آمار مشارکت البرزی‌ها در این رقابت سراسری گفت و اعلام کرد: 32 هزار 563 داوطلب البرزی برای شرکت در آزمون سراسری امسال ثبت نام کرده بودند.

ساکی به تفکیک شرکت کنندگان در گروه‌های مختلف اشاره اضافه کرد: دو هزار و 336 نفر در گروه ریاضی، 11 هزار و 468 نفر در گروه علوم تجربی، پنج هزار و شش نفر در گروه علوم انسانی، 474 نفر در گروه زبان و 194 نفر هم در گروه هنر برای شرکت در آزمون نام نویسی کرده بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: از 32 هزار و 563 البرزی که در این آزمون نام نویسی کرده‌اند شش هزار و 317 نفر زن و 19 هزار و 487 نفر مرد هستند .

ساکی در پایان خاطرنشان کرد: یک هزار و 250 نفر مسئولیت برگزاری این آزمون را در استان البرز بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: عوامل اجرایی کنکور 96 در حوزه های آموزش و پرورش استان البرز یک هزار و 250 نفر تشکیل می دهد .

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15 تیر 1394، کد مطلب: 964-6990-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین