پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۳۲۷
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده با اشاره به مشکلات برگزاری آزمون سراسری در سال گذشته گفت: برنامه‌ریزی همراه با احصاء آسیب‌ها باید به نحو مطلوب انجام و بستر لازم برای اجرای کنکور در این شهرستان فراهم شود.
شعارسال: دارا کریمی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده با تقدیر از مردم برای حضور راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم شهرستان لنده همچون سا‌ل‌های گذشته پر شور و شعور در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شده و به ندای رهبر خود لبیک گفتند.

وی افزود: مردم ما از ابتدای شکل‌گیری نظام اسلامی تاکنون در همه عرصه‌ها خود را نشان داده‌اند هر جا احساس کردند مشکلی وجود دارد خود پیشقدم و در رفع آن کمک کرده‌اند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده تصریح کرد: این مردم به فرموده حضرت امام خمینی(ره) ولی‌نعمتان نظام و انقلاب هستند و باید با خدمت کردن به آنها، مراتب تقدیر و ارج نهادن را به درستی به جای بیاوریم.

کریمی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه مشکلات بسیاری در سطح جوامع وجود دارد یادآور شد: با بروز مشکلات نباید صورت مسأله را پاک کنیم بلکه باید به دنبال راه‌حل مناسب بگردیم تا بتوانیم به پیشرفت لازم دست یابیم.

وی با اشاره به موضوع جلسه شورای آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: گرمای فصل تابستان شهرستان لنده بیشتر از گرمای استان و شهرستان‌های خوزستان نبوده، ما نباید از هم‌اکنون موج یأس و ناامیدی در خصوص عدم توانایی در برگزاری کنکور را به سطح شهرستان منتقل کنیم.

فرماندار شهرستان لنده ادامه داد: کنکور در هر شرایطی باید در شهرستان لنده برگزار شود، اگر نتوانیم مشکلات برگزاری یک آزمون را در شهرستان برطرف کنیم استعفا کمترین کاری است که باید انجام دهیم.

کریمی‌نژاد گفت: در راستای برطرف کردن مشکلات و آسیب‌های کنکور باید از هم‌اکنون کارگروهی تشکیل و با ارزیابی کنکور در سنوات گذشته نسبت به برآورد هزینه‌ها و امکانات اقدام لازم صورت پذیرد.

وی افزود: زیبنده مسؤولان شهرستان لنده نیست که فرزندان این شهرستان برای شرکت در کنکور به شهرستان‌های همجوار مسافرت کنند.

فرماندار لنده تأکید کرد: کنکور سراسری با بهترین کیفیت امسال در شهرستان لنده برگزار خواهد شد و امکانات سرمایشی و گرمایشی آن مهیا می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1395، کدخبر: 13951127001211، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین