پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۵۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
جلسه شورای اداری شهرستان لنده با حضور رئیس و اعضای این شورا در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان در حالی آغاز شد که حاشیه های فراوانی به همراه داشت.

شعارسال: دومین جلسه شورای اداری شهرستان لنده امروز در حالی آغاز شد که سه موضوع ستاد کوچ، برنامه ریزی پروژه های نیمه تمام و انتخابات را در دستور کار خود داشت که در ابتدای این جلسه حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه شهرستان لنده مسئولان را به رعایت اصول اخلاقی و برخورد عدالتمندانه و عزتمندانه با مردم توصیه و سفارش کرد.

وی افزود: هنر یک مدیر مدیریت وضعیت موجود اداره با اعتبارات کم و اصل رضایت مندی ارباب رجوع است که لازم است همه مدیران در زمینه تکریم ارباب رجوع همت کنند.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: مسئولان نخبه و خدمتگذار مردم با قانع کردن مردم با اخلاق خوش و نیکو در چهارچوب قانون علاوه بر رفع نگرانی ها عملکرد اداره خود را می تواند برای مردم تشریح کند.

در ادامه حسنعلی حسن پور دبیر شورای اداری شهرستان لنده وقت را به ذبیح الله محمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری داد تا به بیان مطالب خود بپردازد.

ذبیح الله محمدی از استقرار دو اکیپ پیشگیری از کوچ زودهنگام در این شهرستان خبرداد و گفت: به منظور جلوگیری از کوچ زود هنگام و ریشه کنی گیاهان مرتعی دو اکیپ پیشگیری از کوچ زود هنگام در ورودی تنگ لنده و کوه سفید جانمایی شده است.

وی افزود: کنترل و جلوگیری از تخریب گیاهان مرتعی و دارویی از مهمترین سیاست های کاری اداره منابع طبیعی است که با توجه به کمبود نیروی انسانی نیازمند مشارکت همه اقشار هستیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تصریح کرد: متاسفانه بیشتر جاده های عشایری بدون گرفتن مجوز های لازم از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری احداث می شود که در صورت مشاهده تشکیل پرونده خواهد شد.

بعد از صحبت های رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده نوبت به علی جاودان رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان لنده رسید که ضمن تبریک روز معلم، آمادگی 100درصدی این اداره را برای همکاری و برگزاری هرچه بهتر انتخابات اعلام کرد.

وی افزود: آموزش و پرورش یاری گر همه ادارات است و انتظار داریم همه ادارات نیز با این اداره نهایت همکاری را در برگزاری کنکور سراسری داشته باشند.

در ادامه این جلسه ئبیر شورای اداری با اعلام تنفسی چند دقیقه ای با توصیه های اخلاقی مسئولا را به رعایت اصول اخلاقی و حرمت نگهداشتن برای مسئولان به خصوص مسئولان رده بالادستی خود توصیه و سفارش کرد.

در ادامه نیز مسئول امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنده با اعلام اینکه ادارت و نهادها می بایست ظرف مدت یک هفته پروژه های نیمه کاره خود را به فرمانداری اعلام کنند گفت: ادارات پروژه های خود را همراه با اطلاعات کامل پروژه و محل اعتبارات می بایست ظرف مدت یک هفته به فرمانداری جهت تعیین تکلیف اعلام کنند.

در ادامه حسنعلی حسن پور دبیر شورای اداری شهرستان لنده وقت را به عبداله سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده داد تا به بیان مطالب خود بپردازد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات افزود: انتخابات یکی از مهمترین مباحث نظام است که همه باید برای هرچه بهتر برگزارشدن آن تلاش کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده تصریح کرد: استفاده از خودروهای دولتی له یا علیه کاندیدای ریاست جمهوری و یا شورای اسلامی شهر و روستا اکیداً ممنوع می باشد و در صورت مشاهده برخورد قاطع خواهد شد.

وی تاکیدکرد: همه وظیفه داریم که در ایجاد امنیت انتخابات، مشارکت جدی داشته باشیم و با جرایم انتخاباتی برخورد قانونی خواهد شد.

دادستان شهرستان لنده خاطرنشان کرد: استفاده از خودروهای دولتی له یا علیه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا ممنوع است.

سعادتیان اظهارکرد: استفاده از وسایل و سایر امکانات وزارت خانه ها و ادارات ، شرکتهای دولتی و موسسات وابسته به دولت و نهادها برای تبلیغات غیر مجاز بوده و در صورت مشاهده برخرود قاطع خواهدشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده تصریح کرد: فعالیت مدیران، وزارت خانه ها، سازمان های دولتی و دانشگاهها در ساعات اداری برای هرگونه تبلیغات ریاست جمهوری و یا شورای شهر ممنوع است.

وی خطاب به مسئولان ادارت و نهادها گفت: هرگونه بکارگیری و یا اعطای کارت هدیه به مناسبت های مختلف و خارج از پروسه قانونی که جنبه تبلیغی له یا عیله نامزدهای انتخاباتی داشته باشد جرم است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده در خصوص انتشار هرگونه تجمع یا راه اندازی کارنوال انتخاباتی در شبکه های اجتماعی و یا سطح شهرستان را غیرقانونی دانسته و با کسانی که عامل انتشار می باشند برخورد قاطع خواهد شد.

در پایان نیز دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به بیان خاطره ای بهمن بیگی معلم عشایری استان پراخت و این روز را به همه سپاهیان تعیلم و تربیت تبریک گفت.

وی افزود: فرهنگ زیربنایی ترین اصل توسعه است چرا که با فرهنگ است که سایر ابزار توسعه می تواند فراهم شود.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده تصریح کرد: از همه ظرفیت ها و پتاسیل ها برای هرچه بهتر برگزارشدن انتخابات باید با همکاری ادارت و نهاد ها فراهم شود.

کریمی نژاد اظهارکرد: مدیران کم کار باید تعیین تکلیف شوند و تاکنون به چند نفر از آنان نیز تذکرات لازم دادم شده است که در صورت عدم اصلاح حتما عزل خواهند شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 12اردیبهشت1396، کدخبر: 87269: WWW.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
امکان ندارد. چون اون وقت شائبه سیاسی کاری پیش می یاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین