پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۵۸۹
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
فرماندار خلخال گفت: بیش از 800 طرح و عمرانی نیمه تمام آغاز شده در دولت های گذشته در این شهرستان وجود دارد که برای تکمیل آنها سال ها وقت و هزینه سنگین مورد نیاز است.

شعار سال: فریدون بابایی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری خلخال افزود: درحال حاضر اولویت دولت برای تکمیل طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی 80 درصد بوده و از آغاز هرگونه طرح عمرانی جدید در این شهرستان جلوگیری خواهد شد.
وی بیان کرد: در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان که بزودی برگزار می شود توزیع اعتبارات در بین طرح های عمرانی برخلاف سال های گذشته به صورت کلی انجام خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: خرد کردن اعتبارات در بین دهها و یا صدها طرح عمرانی تنها زمان و هزینه اجرا را افزایش داده و در بسیاری از اوقات منجر به نیمه کاره رها شدن آنها شده بطوری که وجود بیش از 800 طرح نیمه تمام عمرانی بدون در نظر گرفتن عاقبت کار بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا خبر داد و افزود: با توجه به همزمانی 2 انتخابات مهم و پیش بینی حداقل 17 نفر به عنوان عوامل برگزاری انتخابات در محل 160 صندوق اخذ رای 480 دستگاه خودرو برای جابجایی نیروهای انسانی و عوامل برگزاری در شهرستان مورد نیاز است که تنها 60 دستگاه خودرو دولتی موجود در منطقه برای انجام این کار وجود داشته و 420 خودرو نیز از بخش خصوصی کمک گرفته خواهد شد.
علی رمضان پور ، رئیس دادگستری خلخال نیز با توصیه به نامزدهای پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و هواداران آنها به پرهیز از تخریب همدیگر گفت: اگر خواهان برگزاری انتخابات سالم و عاری از تنش در شهرستان هستیم همه وظیفه داریم که با حرکت در چارچوب قانون و با پرهیز از دست زدن به اعمال غیرقانونی برای جمع کردن رای زمینه را برای این کار فراهم کنیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، تاریخ انتشار 22 اردیبهشت 96، کد مطلب: 82525392: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین