پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۶۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رئیس‌جمهور و مجموعه تحت فرمانش یعنی وزرا باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم و رفع تبعیض قدم بردارند.

شعار سال: آیت‌الله سیدهاشم بطحائی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اولویت‌های دولت دوازدهم، اظهار داشت: روحانی چهار سال را پشت سر گذراند و در چهار سال‌ آینده به تعبیر قرآن شریف که می‌فرماید "إِنَّ اللَّهَ يَأمُرُكُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلى أَهلِها" این امانت که آراء مردم است را باید صحیح و سالم به شخص بعدی تحویل دهد.

وی با بیان اینکه زندگی مردم باید لااقل به صورت متعارف تامین شود، گفت: معاش مسئله ساده‌ای نیست و معاش مقدمه معاد است. امروز یک عده از جوانان هستند که نمی‌توانند ازدواج کنند، با اینکه مسئله تشکیل زندگی و ازدواج یک ضرورت و سنت رسول خدا (ص) و دستور الهی است، اما چون تامین مسکن برای‌شان مشکل است و درآمدی ندارند و بیکار هستند، توان تشکیل خانواده ندارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مهمترین اولویتی که آقای روحانی به‌ عنوان رئیس‌جمهور بر عهده دارد، این است که مجدانه خودش و مجموعه تحت فرمانش یعنی وزرا در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم و رفع تبعیض قدم بردارند. عده‌ای در کشور ثروت‌های هنگفت بادآورده به‌دست می‌آورند و متقابلا عده‌ای آن چنان دست‌شان کوتاه است که در نداری به سر می‌برند.

آیت‌الله بطحائی با اشاره به اینکه خواسته همه مردم تلاش در جهت فقرزدایی است، تصریح کرد: علاوه بر این باید به ارزش‌های دینی توجه شود و عدالت انصاف و عفت و پاکدامنی در کشور رواج پیدا کند. وزارت ارشاد و دستگاه‌های فرهنگی باید به این مهم توجه کنند، لذا دو وظیفه مهم روحانی تامین معاش مردم و دیگری رسیدگی به زمینه معاد مردم است که جامعه از اخلاق و ادب و عفت برخوردار باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از حبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 13 مرداد 96، کدمطلب: 1482683:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
ان شاالله که باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین