پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۳۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس با اشاره به مشکلات متعدد استان خوزستان از هیأت دولت درخواست کرد جلسه فوری در این استان برگزار کند.
شعارسال: اقبال محمدیان در نشست علنی امروز در تذکری شفاهی گفت: خوزستان قهرمان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خوش درخشید و علیرغم تمامی مشکلات وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری نشان داد .

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قصه پر غصه مردم خوزستان را از کجا آغاز کنم، از بیکاری جوانان، بیماری، بی آبی، قطع مکرر برق و تلفن، بارش باران خاک، صدای خس خس سینه ها و ریه های آلوده به خاک بگویم یا از این آوار خراب شده و خاکی که همه چیز را در زیر خود مدفون کرده است.

او با بیان اینکه امروز خوزستان تشنه یک هوای تازه است خطاب به ریاست جمهور گفت: جناب آقای دکتر روحانی امشب در خلوت تنهایی خود فکر کنید چه اقدام موثری را برای حل مشکلات خوزستان انجام داده اید؛ فکر کنید برای خیل جوانان تحصیلکرده بیکار چه کرده اید، برای آن جانباز شیمیایی، آن کودک بیمار و آن بیمار قلبی دیابتی در این هوای آلوده بی آب و برق چه قدم موثری برداشته اید.

محمدیان با بیان اینکه بیکاری در خوزستان بیداد می کند گفت: متاسفانه همین چند روز گذشته در روستای عبدالله عموری از توابع شهرستان رامشیر برای یک کار ساده نگهبانی بر روی چاه نفت، درگیری منجر به قتل صورت گرفت و خانواده و طایفه ای عزادار شدند این اتفاق ها خوشایند نظام جمهوری اسلامی نیست.

او با اشاره به نامه خود به وزیر نفت مبنی بر اینکه در کنار برنامه های کلان توسعه مناطق نفتی در استان، برای هر حلقه چاه نفت داخل زمین های کشاورزی اهالی دو نفر نیرو به کار گرفته شود تا زمینه اشتغال هزاران جوان بیکار منطقه فراهم شود، گفت: متاسفانه نه تنها به این نامه من پاسخی داده نشده است بلکه متاسفانه وزیر قفلی بر روی وزارتخانه اش زده که با هیچ کلیدی باز نخواهد شد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خطاب به رئیس جمهوری با بیان اینکه اگر به داد خوزستان نرسید مردم آن آرام آرام زیر خروارها خاک می میرند، گفت: خواسته به حق نمایندگان استان خوزستان برگزاری جلسه خاص هیأت دولت در اسفند ماه سال جاری در استان خوزستان به منظور اتخاذ تصمیمی انقلابی با هدف حل مشکلات مردم است لذا امیدواریم اقدام شایسته و جواب مثبتی در خصوص این خواسته از سوی آقای روحانی صورت بگیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1395، کدخبر: 460129، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین