پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۳۹۵
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
سعید رضا خادم مشاور مدیرعامل توانیر در سومین کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل و تسهیل مدیریت بحران در بخش توزیع به میزبانی اردبیل در جمع خبرنگاران گفت:
شعارسال: با وجود اینکه حملات غیرمنصفانه به صنعت برق را شاهد بودیم اما وزارت نیرو در نظر دارد در نهایت تا اردیبهشت‌ماه اقدامات لازم جهت تجهیز و بهبود صنعت برق برای مشکلات ریز گردها در جنوب کشور را پیاده کند.

وی افزود: مشکل خوزستان بلای طبیعی بود و در زمانی که خط انتقال گرم است به دلیل خطرناک بودن نمی‌توان نسبت به شست‌وشو اقدام کرد؛ به همین دلیل قطعی‌ها با اعلام قبلی و زمان‌بندی‌شده انجام شده و در ادامه شست‌وشو صورت می‌گیرد.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل شرکت توانیر در خصوص میزان هزینه مورد نیاز برای آمادگی توانیر در پدافند غیرعامل اضافه کرد: تهدیدات در حال تغییر است و اگر در سال‌های گذشته تهدیدات نظامی بعد سایبری و بعد الکترومغناطیسی مطرح بود امروز با طراحی جنگ‌های نیابتی از سوی آمریکا تهدیدات تروریستی اصلی‌ترین نوع تهدیدات است.

خادم گفت: برای پیشگیری و آمادگی در شرایط اضطراری لازم است اعتبار قابل‌توجهی اختصاص یابد اما به دلیل اینکه هزینه فایده از اصول پدافند غیرعامل است، اقدامات لازم را اولویت‌بندی کردیم.

وی افزود: پدافند غیرعامل در چهار بخش تولید، انتقال، توزیع و دیسپاچینگ تأکید شده و در هر چهار حوزه متناسب با ضروریات اقدام می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1395، کدخبر: ۵۹۹۸۲۵۶، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین