پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۱۳۹
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
'مجتهد' کاربر مشهور توییتری و منتقد خاندان آل سعود درصفحه توییتری خود از روابط ریاض و تل آویو در سال های گذشته از طریق مسئولان برجسته سعودی همانند سلمان بن عبدالعزیر، عادل الجبیر و بندر بن سلطان خبر داد.

شعار سالاین کاربر توییتری که با برخی منابع داخل خاندان آل سعود در ارتباط است، در توییت های خود درباره سابقه روابط عربستان با رژیم صهیونیستی نوشت : در دهه های گذشته ریاض با تل آویو از دو کانال با تل آویو در ارتباط بود اول از سوی دولت عربستان عموما و دوم از مجرای سلمان بن عبدالعزیز پادشاه فعلی عربستان از زمانی که وی امیر ریاض بود و سپس پادشاه این کشور شد.

مجتهد در صفحه توییتری خود به شخصیت های مهم آل سعود که از گذشته با رژیم صهیونیستی در ارتباط بوده اند اشاره می کند و می افزاید روابط دولت سعودی با این رژیم از طریق 'عادل الجبیر' وزیر خارجه فعلی نیز بوده است. از زمانی که در نزد 'بندر بن سلطان' در سفارت عربستان در واشنگتن آموزش می دیده و از سوی وی به عنوان مشاور امور کنگره انتخاب شده بوده و مسئولیت او ارتباط با موسسه لابی مشهور رژیم صهیونیستی 'آیپک' ( کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل) برای کسب حمایت کنگره آمریکا بوده است.

وی همچنین نوشت: عادل جبیر از شخصیت های مناسب برای آیپک و ارتباط و هماهنگی برای آنها است و ماموریت بندر بن سلطان را را برای کسب حمایت کنگره تسهیل داده بود. از نتایج این هماهنگی ها ایجاد ارتباط مستقیم بین مسئولین رژیم صهیونیستی و کسب اعتماد آنها و هماهنگی موضع گیری ها درمورد مسایل منطقه ای ازجمله مساله فلسطین است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 19 تیر 96، کدمطلب:685114، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین