پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس گفت: مسئولان و فعالان روابط عمومی در تمام سازمان‌ها و اداره‌ها بايد مظهر نظم و انضباط باشند تا اين امر به ديگر بخش‌ها تسري يابد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومي استانداري فارس، سيد آيت‌الله رزمجو در نشست مشترك مديران روابط‌عمومي سازمان‌ها و نهادهاي استان و مديران و سردبيران رسانه‌هاي فارس، گفت: روابط عمومي پيشاني هر سازمان و نهادي محسوب مي‌شود و بايد با عملكردي مناسب، نمودي مطلوب از سازمان خود ارائه دهد.

وي با بيان اينكه امروز فارس در ابعاد مختلف شرايط خوبي را تجربه مي‌كند و در مسير توسعه قرار دارد، لزوم همكاري بيشتر روابط عمومي نهادها و سازمان‌ها و رسانه‌هاي مختلف براي تداوم اين مسير را يادآور شد و گفت: انتظار داريم مسئولان و كارشناسان روابط عمومي دستگاه‌ها در معرفي و تبيين خدمات دولت نقش ‌آفريني بيشتر و تاثيرگذارتري داشته باشند.

رزمجو با يادآوري اينكه به‌زودي دولت دوازدهم كار خود را رسما آغاز خواهد كرد، از فعالیت رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در خلق حماسه مشارکت گسترده مردم استان فارس در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدرداني كرد و گفت: با تداوم فعاليت‌ها بايد زمينه تقويت فضاي شاداب و پرنشاط فارس را فراهم كنيم.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش رو بودن هفته دولت در شهریورماه امسال، انتظار است که روابط عمومی‌ها در تعامل سازنده با رسانه‌ها، خدمات و عملکرد دولت یازدهم در حوزه‌های مختلف را به اطلاع مردم برسانند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با تاکید بر اهمیت تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه گفت: جامعه ای که امیدوار نیست، نمی‌تواند حرکت پویا و پرنشاطی داشته باشد و در این جامعه، خبری از نوآوری و خلق ایده‌های نو نیست؛ رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در ایجاد چنین فضای مطلوبی در جامعه نقش مهمی دارند.

مشاور استاندار فارس با بیان این که دولت یازدهم خدمات گسترده‌ای را به مردم این استان ارائه کرده است، گفت: بنا بر گزارش مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری این استان در سال 95 از 12.1 به 11.4 درصد کاهش یافت و این دستاورد مهم پس از 12 سال استان فارس را در زمره استان‌هایی قرار داده است که وضعیت بهتری نسبت به متوسط کشور دارند.

رزمجو با اشاره به بهره‌برداری از طرح‌های بزرگ همچون ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز (میانرود) پس از 22 سال به همت دولت یازدهم، بیمارستان پیوند اعضا ابو علی سینا، سد چشمه عاشق شهرستان نی ریز و ... گفت: روابط عمومی‌ها باید ابعاد و اهمیت فعالیت‌های انجام شده در استان توسط دولت یازدهم را به خوبی برای مردم تبیین کنند .

در اين نشست برخي از شركت كنندگان با بيان نظرات و ديدگاه‌هاي خود به طرح مطالبي پيرامون راهكارهاي تعامل بيشتر روابط عمومي و رسانه پرداختند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان فارس، تاریخ انتشار 27 تیر 96 ، کد مطلب: 964-3973-5:www.fars.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین