پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۸۱۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان‌همدان گفت: مسابقات سنگ‌نوردی منطقه‌ای کشور در سالن سنگ‌نوردی فرهاد همدان برگزار شد.

شعار سال: علیرضا گوهری با اشاره به برگزاری مسابقات سنگ‌نوردی منطقه‌ای کشور در همدان اظهار داشت: این مسابقات در سه رده سنی پسران و دختران و در سه گروه با حضور ۲۶ دختر و ۱۵ پسر در سالن سنگ‌نوردی فرهاد همدان برگزار شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقات از شهرهای اصفهان، بیجار، قروه، سنندج، کرمانشاه، رشت و همدان با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان‌همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در مسابقات نونهالان دختر گروه A صبا شمخانی، نیره حداد همدانی هر دو از همدان و غزل کرم نژاد از کرمانشاه حائز رتبه‌های برتر شدند.

گوهری عنوان کرد: در مسابقات نونهالان دختر گروه B دل‌آرا عریانی نژاد، آیلین حجتی و سارا نظری هر سه از همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی با اشاره به سایر نتایج بیان کرد: در مسابقات نونهالان دختر گروه C نازنین نعمتی از کرمانشاه اول شد و ایلین مرادی از کردستان و سارینا قیاسوند از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان‌همدان عنوان کرد: در مسابقات نونهالان پسر گروه A گیورگ بورغانیان و آرمین رضایی از تهران اول و دوم شدند و یاشار صفادوست و آرسام فخاری از همدان مشترکا در رده سوم قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین در مسابقات نونهالان پسر گروه B امیر وارسته از همدان، مهدی بهرامی از اصفهان و عرفان کریمی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

گوهری با اشاره به امکانات سنگ‌نوردی همدان نیز گفت: همدان از معدود استان‌های دارای سالن سنگ‌نوردی مجهز با امکانات رفاهی است.

وی یادآور شد: ارتفاع سالن سنگ‌نوردی زنده‌یاد فرهاد میرزاجانی حدود ۲۴ متر است که با فضایی یکپارچه قابلیت برگزاری تمام مسابقات سنگ‌نوردی را دارا است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 30 تیر 96 ، کد مطلب: 4036851:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین