پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۸۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
مرکز آمار ایران، جزئیات مساحت واحدهای مسکونی کشور را اعلام کرد که بر اساس آن، مساحت تنها یک هزارم آنها، بیش از ۵۰۰ متر است.

شعار سال: از مجموع ۲۲ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۳ واحد مسکونی معمولی در کشور، تعداد ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار و ۷۱۱ (۲۱.۷ درصد) واحد مسکونی بین ۵۱ تا ۷۵ متر مربع مساحت دارند که یک پنجم واحدهای مسکونی در کشور است و واحدهای مسکونی با مساحت ۵۰۰ متر مربع و بیش‌تر با تعداد ۳۲هزار و ۸۹۶ واحد (۰.۱ درصد) کمترین سهم را دارا می‌باشند.

همچنین از مجموع ۲۲ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۳ واحد مسکونی معمولی در کشور تعداد ۸ میلیون و ۹۷۵ هزار و ۱۵۳ واحد(۳۹.۹ درصد) آپارتمانی و تعداد ۱۳ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۸۵۰ واحد(۶۰.۷ درصد) غیر آپارتمانی میباشد.

توزیع واحدهای ‌مسکونی معمولی برحسب نوع اسکلت‌ نیز نشان می‌دهد که ۳۰.۹ درصد این واحدهای مسکونی دارای اسکلت فلزی، ۲۶.۴ درصد دارای اسکلت بتون‌آرمه و ۴۲.۵ درصد سایر بوده است.

بیشترین سهم مصالح بکار رفته در واحدهای مسکونی که اسکلت آنها فلزی یا بتون آرمه نیست، مربوط به آجر و آهن یا سنگ و آهن با ۲۵.۶ درصد (تعداد ۵۸۵۰۸۷۹) می‌باشد.

مرکز آمار ایران اعلام کرده است: کاربران می توانند برای مشاهده نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ به سایت مرکز آمار ایران به نشانیwww.ama.org.irمراجعه کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 1 مرداد 96، کدمطلب:4038741، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
0
0
یعنی پنت هوس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین