پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۷۲۰۷۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حذف سهم حق بیمه کارفرما در بنگاه‌های با تعداد کارگر کمتر از ۵ نفر خبر داد.

شعار سال: علی ربیعی در نهمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران با اشاره به سهم ۲۵ درصدی اصناف در تولید ناخالص ملی افزود: سهم بنگاه‌های کوچک متوسط و خرد از اشتغال ۸۵ درصد است که ۸۰ درصد از این بنگاه‌ها زیرمجموعه اصناف هستند.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه تحلیل بازار کار در وزارت کار گفت: با استفاده از این سامانه وضعیت اشتغال در کشور بصورت شفاف مشخص خواهد شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رویکرد این وزارتخانه را ایجاد اشتغال فراگیر دانست و ادامه داد: ایجاد اشتغال پایدار در بنگاه‌های کوچک متوسط و خرد عملیاتی می‌شود و صنایع بزرگ در این مسیر دیگر اثری ندارد.
ربیعی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در تولید ملی گفت:: ساختار اقتصادی کشور به دلیل همگام نبودن بازار پول و سرمایه، امکان این مشارکت را فراهم نکرده است.
وی ایجاد اشتغال پایدار و اتصال بنگاه‌های کوچک و خرد را به بازار جهانی از برنامه‌های مهم وزارت کار اعلام کرد و افزود: باید زمینه ایجاد ۱۵۷ هزار شغل در بخش کشاورزی، ۲۴۷ هزار شغل در صنعت و ۴۹۱ هزار شغل نیز در بخش خدمات را فراهم کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 2 مرداد 96، کدمطلب:۱۷۳۱۷۵۳، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین