پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۴۷۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران، البرز، قزوین، زنجان و سمنان گفت: بیش از 11 هزار زائر از استان تهران در قالب 82 کاروان برای انجام مناسک حج راهی عربستان خواهند شد.

شعار سال: حجت الاسلام اصغر محمدی در پاسخ به این سوال که برگزاری حج 96 را چگونه پیش بینی می کنید، گفت: با توجه به تعهدات عربستان در قبال حج 96 ان شاالله حج آرام و بدون دغدغه و بدون حاشیه ای به انجام خواهیم رساند.

وی با تاکید براینکه در این ارتباط هوشیاری زائران ایرانی در تمامی زمینه ها نیز لازم به نظر می رسد، افزود: زائران باید با متانت، آرامش و رعایت دستورالعمل های سازمان حج و بعثه مقام معظم رهبری و همگام و همراه با مدیران کاروان ها سعی کنند تا یک حج آرام و عزتمند برگزار شود.

محمدی عنوان کرد: در این ارتباط زائران باید به دو اصل شامل توصیه های مدیران و دیگری به دستورالعمل ها به خوبی عمل کنند تا هویت، شخصیت و فرهنگ ایرانی بودن را به نمایش بگذارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای برگزاری آیین های فرهنگی محدودیتی وجود دارد یا نه ، گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم با توجه به توافقات انجام گرفته همانند سالهای قبل محدودیتی برای برگزاری آیین های فرهنگی وجود ندارد.

محمدی گفت: مردم باید بدون توجه به دروغ پردازی های برخی شبکه های مجازی سعی کنند اخبار درست و صحیح را از طریق سامانه حج و زیارت و یا بعثه مقام معظم رهبری پیگیری کنند.

امسال 86 هزار 500 زائر ایرانی در قالب 600 کاروان با 335 پرواز از 20 ایستگاه پروازی کشور در قالب 40 هزار و 260 زائر مرد و 40 هزار و 336 زائر زن برای انجام مناسک حج تمتع راهی عربستان می شوند.

زائران ایرانی با 179 پرواز به مدینه منوره و با 156 پرواز دیگر وارد جده خواهند شد که بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته اولین کاروان در نهم مرداد از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم عربستان می شوند و اولین کاروان حجاج نیز در 15 شهریور به کشور باز خواهند گشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 5 مرداد 96، کدمطلب: 691076 ، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین