پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۵۷۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
مدیرکل حج و زیارت خراسان‌شمالی از اعزام نخستین گروه زائران این استان به حج تمتع خبرداد و گفت: ۱۰۸۵ نفر از خراسان شمالی در قالب هشت کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

شعار سال: محمد قاصری مدیرکل حج و زیارت خراسان‌شمالی گفت: سه کاروان از زائران خراسان‌شمالی امروز از طریق ایستگاه پروازی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با پرواز‌های هواپیمایی سعودی به مدینه منوره اعزام شدند.

وی افزود: امسال 1085 نفر از خراسان‌شمالی به سرزمین وحی اعزامی می‌شوند که از این میان٬ 523 زائر زن و 562 زائر مرد هستند. این افراد در قالب هشت کاروان از شهرهای مختلف خراسان‌شمالی عازم سرزمین وحی می‌شوند. دو کاروان اهل سنت در میان کاروان‌های خراسان‌شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان تصریح کرد: سه کاروان استان نوزدهم مرداد ماه و باقی آن‌ها در تاریخ‌های 23٬22٬21 و 28 مرداد عازم مدینه منوره و مکه معظمه می‌شوند. همگی کاروان‌ها از طریق ایستگاه پروازی مشهد و هواپیمایی سعودی به عربستان می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم جهت برقراری نظم و امنیت سفر حجاج توسط بعثه مقام معظم رهبری انجام شده و کلاس‌های متعدد ویژه‌ای برای حجاج هم استانی برگزار کردیم تا در این سفر معنوی مشکلی برای انجام مناسک نداشته باشند. مبلغان فرهنگی نیز در همه کاروان‌ها حضور دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 19 مرداد 96، کد مطلب: 6197469:www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین