پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۲۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
سرپرست دفتربرنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: 600 زائر باقی مانده از حدود چهار هزار زائر که طی چند روز گذشته به علت بدی هوا در ایران نتوانستند از فرودگاه بغداد راهی کشور شوند از عصر امروز تا ساعات پایانی امشب به کشور باز خواهند گشت.

شعارسال:سرپرست دفتربرنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: 600 زائر باقی مانده از حدود چهار هزار زائر که طی چند روز گذشته به علت بدی هوا در ایران نتوانستند از فرودگاه بغداد راهی کشور شوند از عصر امروز تا ساعات پایانی امشب به کشور باز خواهند گشت.

مرتضی آقایی روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: طی چند روز گذشته به علت بارش های برف و برودت سرما در کشور و مسدود شدن فرودگاه ها و لغو تمامی پروازهای داخلی و خارجی، تعدادی از زائران عتبات عالیات در فرودگاه بغداد از پرواز بازماندند.

وی اظهار داشت: از حدود چهار هزار زائر بازمانده از پرواز بغداد به ایران تاکنون حدود سه هزار و 500 نفر به کشور بازگشته و 15 کاروان یادشده در قالب حدود 600 نفر باقی مانده نیز از عصر امروز تا پایان امشب وارد کشور خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص بازگشایی مجدد فرودگاه امام علی (ع) شهر مقدس نجف اشرف به روی پروازهای ایرانی نیز گفت: با توجه به مذاکرات انجام گرفته با طرف عراقی و در صورت توافق طرفین مجددا این فرودگاه بازگشایی خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ،تاریخ انتشار10بهمن 96،کدخبر: 82813605، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
ماهم امیدواریم سریع تر این پرواز ها دوباره انجام شه ، یه سری از آشناهای من هم توی برنامه سفرشون تغییر ایجاد شد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین