پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۸۳
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۲
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: به روزرسانی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی موجود در ساختمان‌های اصفهان باید به روز رسانی شود.

شعارسال: بهزاد بزرگزاد ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه آئین افتتاحیه ششمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی‏، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه در قالب تجهیزاتی، علمی و فرهنگی می‌تواند تاثیر بسزایی در ارتقای سطح آگاهی عموم مردم جامعه نسبت به مسائل ایمنی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش‌های فعال در ساختمان‌های شهر اصفهان به خوبی نسبت به ایمنی آنها توجه شده است، ابراز داشت: این در حالی است که کمتر به بخش‌های ثابت ساختمان‌ها توجه می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه ساختمان‌های سه طبقه توسط سازمان آتش نشانی ارائه طریق می‌شود و از همان لحظه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، افزود: این در حالی است که مردم تنها به همان تاییدیه اولیه اکتفا می‌کنند و به روز رسانی تجهیزات آتش نشانی موجود در ساختمان‌‌ها مورد بی توجهی است.

وی در ادامه در خصوص ارائه خدمات ایمنی در محلات با بافت فرسوده نیز ابراز داشت: در این زمینه دو ایستگاه آتش نشانی ۱۷ و ۹ اصفهان با استفاده از تجهیزات کوچک و قابل تردد در خیابان‌های باریک این مناطق مورد استفاده قرار گرفته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار خبر 9 دی 1394، کدمطلب: 3013304 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین