پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۸۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: براساس مصوبه دولت، آتش‌نشانانی که پنجاه سال سن و بیست سال سابقه کار دارند، می‌توانند از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آور استفاده کنند.

شعار سال: مجتبی عبدالهی با اعلام این مطلب که آتش‌نشانان در تجمع امروز به دنبال بازنشستگی پیش از موعدشان هستند گفت: در سال 92 بازنشستگی پیش از موعد مورد تصویب هیأت دولت قرار گرفت و به شهرداری تهران ابلاغ شد.

عبدالهی در ادامه افزود: بر اساس این قانون و مصوبه؛ آتش‌نشانانی که پنجاه سال سن و بیست سال سابقه‌دارند، می‌توانند از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آور استفاده کنند.

وی تصریح کرد: اکثر آتش‌نشانانی که در این تجمع شرکت کردند نیروهای چهار یا پنج سال خدمت هستند و اطلاع ندارند که این مصوبه، مصوبه دولت است.

عبدالهی بابیان این‌که درخواست آتش‌نشانان این است که سن بازنشستگی به زیر 50 سال تقلیل یابد و یا سقف سن مطرح نباشد درصورتی‌که این مصوبه دولت است و از عهده شهرداری نیز خارج است گفت: ما نمی‌توانیم راسا در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم و نیازمند تصویب مجلس و دولت هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تأکید بر این‌که آتش‌نشانان بسیار شریف و زحمتکش هستند گفت: به همین دلیل شهرداری همواره اهمیت ویژه‌ای برای کارکنان آتش‌نشانی و سازمان آتش‌نشانی قائل است.
عبدالهی به مزایا و حقوق کارکنان آتش‌نشانی اشاره داشت و گفت: مزایا و حقوق کارکنان این سازمان نسبت به سازمان‌های دیگر از سطح بسیار بالایی برخوردار است و اکثر آن‌ها از این وضعیت رضایت دارند.
وی اذعان کرد: آتش‌نشانان 24 ساعت فعال هستند و در قبال آن 48 ساعت استراحت می‌کنند و به همین دلیل حقوق مناسبی برای 10 روز کار می‌گیرند.

عبدالهی در پایان تصریح کرد: برای آن‌که یک نفر را با بیست سال کار بازنشسته کنیم، باید به ازای 10 سال کسری کار مبلغ چهارصد میلیون تومان به صندوق بازنشستگی از محل اعتباراتمان پرداخت کنیم که البته ما مشکلی برای انجام آن نداریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری موج، تاریخ انتشار 22 آذر 1394، کد مطلب:4270:www.mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین