پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۸۸۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند با بیان اینکه برنامه پنج ساله ایمنی شهر بیرجند تدوین شده است، گفت: در حال حاضر این برنامه تأیید شده و در حال اجرا است .

شعار سال: موسی میرزایی، امروز (10 مهرماه)، در دیدار پرسنل سازمان آتش‌نشانی با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون اقدامات خوبی در شهر بیرجند توسط آتش‌نشانی انجام شده و برنامه پنج ساله ایمنی شهر بیرجند تصویب شده، در حال پیگیری و انجام است .

وی با بیان اینکه در 43 مسجد بیرجند نماینده آتش‌نشانی وجود دارد، افزود: اگر حادثه‌ای صورت بگیرد، این نماینده، عملیات را مدیریت می‌کند و تمامی مداحان و مسئولان هییئت‌های مذهبی آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند با تأکید بر اینکه رکن اصلی زندگی امروز ایمنی است، تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان دانش‌آموزی امضا شده که براساس آن طرح ایمن‌یار در 12 مدرسه به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد و در هر مقطع تحصیلی چهار نفر با لباس آتش‌نشانی حرکت خواهند کرد .

میرزایی یادآور شد: نیروهای سازمان آتش‌نشانی به اندازه کارگر خدمات شهری حقوق می‌گیرند اما با خلوص نیت خدمت می‌کنند و جان خود را به خطر می‌اندازند .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا (استان خراسان جنوبی)، تاریخ 10 مهر 96، کد مطلب: 967-3814-5: www.birjand.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین