پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۸۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک مجتمع تجاری بزرگ در خیابان ولیعصر و 4 مصدوم در این حادثه خبر داد.

شعارسال : جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران  در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 22:33 شب گذشته آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری واقع در خیابان ولی‌عصر به ستاد فرماندهی سازمان آتَش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ماموران 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه گروه امداد، خودروی تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد در طبقه 3- مجتمع پارسیان آتش‌سوزی رخ داده بود و آتش‌ در حال سرایت به دیگر طبقات و واحدهای تجاری بود.

ملکی در ادامه بیان داشت: آتش‌نشانان با انجام عملیات از چند جهت آتش را مهار کردند که 4 تن از جمله نگهبان مجتمع دچار دودگرفتگی و مصدومیت شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار دوشنبه 10 آذر 1394 ، کد مطلب : 5412241 : www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین