پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۸۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸
سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت که وخامت حال یکی از مسافران پرواز شماره 663 مشهد - بیروت، خلبان این پرواز را مجبور به نشست در فرودگاه امام خمینی (ره) کرد.

شعار سال: 'شاهرخ نوش آبادی' دوشنبه شب افزود: این پرواز با 140 مسافر عصر سه شنبه از مشهد عازم فرودگاه بیروت بود که وخامت حال یکی از مسافران به خلبان اطلاع داده می شود و خلبان در نخستین فرودگاه مسیر راس ساعت هشت و 45 دقیقه در فرودگاه امام خمینی(ره ) به زمین می نشیند.

وی با بیان این که پس از فرود این هواپیما در فرودگاه امام ماموران اوژانس این بیمار را به مراکز درمانی منتقل می کنند، گفت:خلبان این پرواز به منظور نجات جان این مسافر مجبور به نشست در فرودگاه امام می شود.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: این هواپیما دقایقی دیگر فرودگاه امام خمینی (ره ) را به مقصد فرودگاه بین المللی بیروت ترک خواهد کرد.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی نیز گفت: با وخامت حال بیمار تبعه لبنانی پرواز شماره 663 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مشهد - بیروت، وی به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد.

کورش فتاحی افزود: خلبان این پرواز به علت وخامت خانم' هایفا داگلر' مجبور به فرود در فرودگاه امام خمینی (ره) شد و بلافاصله تیم پزشکی فرودگاه امام با حضور در داخل هواپیما تشخیص دادند این تبعه لبنانی به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی جام جم آنلاین، تاریخ انتشار 9 مرداد 96، کدمطلب: -:www.jamejamonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین