پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۲۰۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: محصولات فرهنگی و دینی جهاد دانشگاهی یکی از نیازهای مهم جامعه امروز است و باید در این زمینه جهاد دانشگاهی مجاهدت های بیشتری داشته باشد.

شعار سالآیت الله حسن ممدوحی با گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی افزود: اگر بتوان فرهنگ دینی جامعه را اعتلاء بخشید بسیاری از آسیب ها، مشکلات و معضلات حل می شود و در این زمینه جهاد دانشگاهی و نهادهای انقلابی دارای رسالت های سنگینی هستند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های آموزشی جهاد دانشگاهی باید با فرهنگ دینی و اخلاقی عجین باشد تا همگام با پیشرفت و توسعه بتوانیم جامعه ای دینی و اخلاق مدار نیز داشته باشیم.

آیت الله ممدوحی اظهار داشت: فعالیت های مجاهدانه این نهاد مورد رضایت خدا هست چرا که علاوه بر آگاهی به نسل جوان در زمینه اشتغال و فرهنگ کار و تلاش نیز اثر گذار است و جامعه ای که در آن کار و تلاش وجود دارد مورد رضایت باری تعالی است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی انتظارات ویژه ای از حوزه و دانشگاه و نهادهای انقلابی در عرصه فرهنگ و دین دارند و این نهاد می تواند با برنامه های خود در زمینه های علمی و آموزشی و فرهنگی به مطالبات رهبری پاسخ گوید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: خوشبختانه جهاد دانشگاهی در فعالیت های فرهنگی خود نشان داده است که در چارچوب دینی و اسلامی و قوانین شرعی عمل می کند و از نظرات و بیانات بزرگان دین بهره می گیرد که این امر خود در موفقیت های جهاد تاثیر شگرفی دارد.

وی گفت: ما برای مدیران انقلابی جهاد دانشگاهی در کشور و استان توفیقات روز افزون را از خداوند خواستاریم امید است این توفیقات زمینه آبادانی و توسعه کشور را بیش از گذشته فراهم بیاورد و ما را در سطح جهان عزت مند سازد.

آیت الله ممدوحی اظهار داشت: جهاد دانشگاهی با تعاملی که با حوزه های علمیه و مراکز دینی دارند می توانند بسیاری از خلاء های فرهنگی و دینی جامعه را پر کنند.

وی عنوان کرد: حضور فرهنگی جهاد دانشگاهی با توجه به ارتباطی که با جوانان دارند اهمیت زیادی دارد به ویژه در فعالیت های اقتصادی می توانید راهگشای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال و کسب مهارت در روند تولید باشید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: فناوری های علمی نقش مهمی در پیشرفت دارد به شرط اینکه با اخلاق مداری توام گردد و در این زمینه مدیران انقلابی جهاد دانشگاهی ثابت کرده اند که فناوری و علم را در خدمت فرهنگ و دین و خدمت به مردم به کار گرفته اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 10 مرداد 96، کدمطلب: 965-2187-5 : www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین