پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۸۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: جهاد دانشگاهی کلکسیونی از فعالیت ‎ های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

شعار سال: مهندس مهرداد غضنفری در آستانه فرارسیدن سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی بیان داشت: یکی از اصول مهم اقتصاد مقاومتی بحث دانش بنیان است چراکه هر حرکت و اقدام اقتصادی بدون مبنای علمی و دانشی از اعتبار و پایداری برخوردار نبوده و قابل رقابت با دنیای پیشرفته امروزی نخواهد بود و از طرفی برای استفاده بهینه از ظرفیت ها و منابع ابزار علم و دانش یک اصل اجتناب نا پذیر است.

وی ادامه داد: بنابراین دستگاه های که فعالیت ‌های خود را بر اساس استفاده از دست آوردهای علمی بنا نهاده اند قطعا پیشرو هستند. خوشبختانه جهاد دانشگاهی یکی از نهادهایی است که در این تعریف می گنجد و عملکرد مطلوب آن در حوزه سلامت واقتصاد استان بیانگر این مدعاست.

غضنفری اضافه کرد: راز بالندگی جهاد دانشگاهی تلاش مستمر، علم محور بودن، شناخت اولویت ها، مدیریت با برنامه و استفاده به موقع از فرصت ها و پرورش نیروهای خلاق است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان یادآور شد: ظرفیت متنوع جهاد دانشگاهی می تواند پذیرای انجام ماموریت های مختلفی به ویژه در حوزههای سلامت، اقتصاد و مسائل ژنتیکی در امورانسانی و طبیعی باشد.

وی خاطر نشان کرد: تقویت و تامین منابع مورد نیاز تحقیقات و پژوهش های علمی و پرورش نیروهای خلاق توسط دولت می تواند در انجام ماموریت های جهاد دانشگاهی بسیار موثر باشد.

غضنفری افزود: البته با توجه به محدودیت های اعتباری دولتی در سطح کشور، مجموعه جهاد دانشگاهی بایستی در راستای فعالیت های درآمدزا به منظور تأمین منابع مورد نیاز برای انجام بهتر وظایف خود برنامه داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: درهر صورت حمایت از این مجموعه مهم که کلکسیونی از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و .... با بنیان و پایه علمی و دانشی است از تکالیف اساسی و اولویت دار دولتمردان استان و مورد تاکید ویژه استاندار است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ 15 مرداد 96 کد مطلب: 694415:www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین