پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۲۱۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
رئیس حوزه هنری استان قم با اشاره به اینکه در عرصه‌های علمی و تخصصی نباید نگاه سیاست‌زده گی حاکم شود، گفت: عرصه تخصصی نباید دچار جریانات حزبی و گروهی شود و جهاد دانشگاهی با این نگاه سالم و پرداختن به اصل تربیت نیروی متخصص همواره موفق عمل کرده است.

شعار سالمجدالدین معلمی ضمن تبریک سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی به جهادگران این نهاد انقلابی عنوان کرد: تاریخ انقلاب نشان داده است هرجا به جوانان و انرژی و ابتکار جوانی اعتماد شده است، خروجی آن پیش رونده و آفتخارآمیز بوده است؛ یکی از این فضاها که مایه برکت نظام شد، جهاد دانشگاهی است.

رئیس حوزه هنری قم، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی و موسسات و دستگاه های وابسته به آن نقش بسزایی در توسعه علمی کشور داشته‌اند، ادامه داد: امروز علی رغم اینکه جهاد دانشگاهی عمر طولانی ندارد لکن افتخارات و برکات زیادی برای نظام داشته است که مهمترین آن نسل با سواد، پرتجربه و پر حرارت در حوزه های مختلف علم و صنعت و پژوهش و ... است که جهاد دانشگاهی تربیت و به جامعه تقدیم کرده است.

معلمی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه های علمی و تخصصی نباید نگاه سیاست‌زده حاکم شود، گفت: عرصه تخصصی نباید دچار جریانات حزبی و گروهی شود، اگر با این نگاه سالم اصل تربیت نیروی انسانی در حوزه های علمی مدنظر باشد درخشش‌های بیشتری را شاهد خواهیم بود، و جهاد دانشگاهی با این نگاه سالم و پرداختن به اصل تربیت نیروی متخصص همواره موفق عمل کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 10 مرداد 96، کدمطلب: 965-2414-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین