پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۹۸۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم، بر لزوم و ضرورت ایجاد دفتر مشترک همکاری‎های جهاددانشگاهی قم و منطقه اقتصادی سلفچگان تاکید کرد.

شعارسال: دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم امروز 25 مهرماه با حضور در منطقه اقتصادی سلفچگان با طباطبایی مدیرعامل این منطقه دیدار و گفت وگو کرد.

دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم در این دیدار با اشاره به ظرفیتهای مهم جهاددانشگاهی استان در زمینههای مختلف گفت: تلاش جهاددانشگاهی در زمینه رفع چالشهای کنونی و فراروی کشور در عرصههای مختلف است و در همین زمینه نیز از ابزارهای مختلفی بهره میبرد.

وی افزود: جهاددانشگاهی قم تجربههای موفقی در زمینه تولید و عرضه محصولات بسیار مهم در شاخههای مختلف علمی داشته است که نیاز کشور را در این عرصهها برطرف کرده است و با تلاش علمی در عرصههایی چون درمان ناباروری، سلول درمانی، کشاورزی و... به بالندگی امروز کشور کمک شایانی کرده است.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم، بیان کرد: از دیگر ظرفیتهای مهم جهاددانشگاهی واحد استان قم در کنار فعالیتهای پژوهشی، علمی، درمانی و خدماتی میتوان به فعالیتهای آموزشی در حوزه اشتغال،کارآفرینی، افزایش مهارتهای کار، طب کار و.... اشاره کرد.

سیدمهدی طباطبایی مدیرعامل منطقه اقتصادی سلفچگان نیز در این دیدار با استقبال از گسترش فعالیتهای مشترک بین این دو نهاد گفت : تشکیل یک دفتر همکاری مشترک بین جهاددانشگاهی واحد استان قم و منطقه اقتصادی سلفچگان میتواند زمینههای جدیدی را برای فعالیت اثربخش به منظور تقویت بنیه اقتصادی و فناوری و رشد استان در بخشهای مختلف فراهم سازد.

وی تصریح کرد: این منطقه از حضور فعالانه جهاددانشگاهی واحد استان قم در بخشهای مختلف و با توجه به ظرفیتهای بالای این نهاد در ابعاد گوناگون، حتی تولید و عرضه محصولات دانش بنیان استقبال میکند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 25مهر1396، کدخبر: 967-1584-5: www.qom.isna.ir
 



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین