پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۲۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
"هیئت نظارت بر اجرای برجام " عصر دوشنبه با حضور تمامی اعضا به ریاست دکتر روحانی رییس جمهور تشکیل جلسه داد.

شعار سال: اعضای هیات نظارت، بر نقض تعهدات آمریکا در برجام بخصوص مفاد بندهای 26 و 28 و 29 تأکید داشته و بر ضرورت پاسخ مقتدرانه، متناسب و هوشمندانه جمهوری اسلامی ایران به موضع گیری های دولت آمریکا تاکید کردند.

هیئت نظارت، ضمن استقبال و حمایت از پیش نویس طرح قانون "مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه" که در مجلس محترم شورای اسلامی در دست بررسی است، تصمیماتی را در 16 بند برای واکنش متناسب به تحریکات آمریکا اتخاذ نمود که متعاقبا توسط رئیس جمهور به دستگاه های ذیربط از جمله وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی ابلاغ خواهد گردید.
در این جلسه اعضای هیئت نظارت، همچنین ازبیانیه اخیر کمیسیون مشترک برجام که توسط مسئول سیاست خارجی اروپا و رئیس کمیسیون مبنی بر "ضرورت پایبندی همه اعضا به همه مفاد برجام همراه با حسن نیت و در فضایی سازنده" منتشر شد، استقبال کرده و در عین حال بر ضرورت پیگیری جدی مطالبات کشورمان از این کمیسیون در جلسه بعدی آن تاکید کردند.
اعضای هیئت عالی نظارت بر برجام، آقایان: حسن روحانی، علی‌ لاریجانی، محمدجواد ظریف، حسین دهقان، علی شمخانی، علی‌اکبر صالحی، سعید جلیلی و علی‌اکبر ولایتی هستند.
همچنین علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، همزمان دبیر این هیئت است و وظیفه اطلاع‌رسانی و ارائه گزارش‌های مربوط با وی و هیئت نظارت است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 9 مرداد 96، کدمطلب:۱۷۴۳۵۸۹، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
1
بنظر من که باید اقدامات جدی تری نسبت به آمریکا انجام داد
علیپور
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
0
منظورتون رو از اقدام جدی تر نفهمیدم؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
منظور که کاملا روشنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین