پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۰۲۱
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور از خروج دبیرخانه شورای ایرانیان خارج از کشور از نهاد ریاست جمهوری و قرار گرفتن آن در زیر مجموعه وزارت امور خارجه خبر داد.

شعار سال: بحث تغییر ساختار وزارت خارجه از ابتدای شروع به کار دولت دوازدهم مطرح بوده است. تغییراتی که همواره مدنظر رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همچنین سخنگوی وزارت خارجه بوده است.

در حاشیه نمایشگاه مطبوعات درباره موضوع تغییرات در ساختار وزارت خارجه با آقای علی اصغر محمدی مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور، صحبت کردیم.

محمدی در این گفتگوی کوتاه، درباره تغییرات مدیریتی در وزارت خارجه گفت: اعلام رسمی تغییرات صورت‌گرفته در ساختار وزارت خارجه، به بعد از کامل شدن مراحل گفتگوها در این وزارت موکول خواهد شد.

در عین حال محمدی تاکید کرد که تشکیلات دبیرخانه شورای ایرانیان در وزارت خارجه در حال احیاست و با قرار گرفتن در چارت وزارت خارجه و خروج از نهاد ریاست جمهوری، بهتر از گذشته می‌تواند کارویژه‌های خود را انجام دهد.

شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، در بدو تأسیس خود، زیر مجموعه وزارت امور خارجه ایران قرار گرفت اما با آغاز به کار دولت نهم، سطح و ساختار دبیرخانه ارتقاء یافت و به معاونت اجرایی رئیس جمهوریم منتقل شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کدمطلب: 301005 ، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین