پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۹۱۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
سخنگوی جامعه روحانیت با اشاره به اظهارات روحانی در مراسم تحلیف، گفت: امیدواریم در دوره جدید سه قوه بتوانند با همکاری با هم و در راستای اهدافی که رهبر انقلاب تعیین کردند و همه به کمک دولت بیایند و دولت بتواند به وعده‌هایی که به مردم داده است، عمل کند.

شعار سال: حجت‌ الاسلام غلام‌رضا مصباحی مقدم  با بیان اینکه مراسم تحلیف ریاست جمهوری بسیار باشکوه و با حضور گسترده مهمانان خارجیو داخلی برگزار شد، گفت: چنین مراسمی در ایران برای روز تحلیف از نظر کمیت و کیفیت بی‌سابقه بود.

او بیان کرد: مطالبی که از سوی رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهور و رییس قوه مقننه در این مراسم مطرح شد، مطالب بسیاری خوبی بود. امیدواریم در دوره جدید سه قوه بتوانند با همکاری با هم و در راستای اهدافی که رهبر انقلاب تعیین کردند، کار کنند و همه به کمک دولت بیایند و دولت بتواند به وعده‌هایی که به مردم دادهاست، عمل کند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اظهارات روحانی در مراسم تحلیف، گفت:در زمینه حقوق شهروندی سال‌ها قبل قوه قضاییه به این موضوع ورود و در این زمینه کار کرده و مسئولیت برعهده گرفته است، اگر رییس‌جمهور در این راستا می‌خواهد گام‌هایی بردارد، باید با قوه قضاییه هماهنگ باشد .

مصباحی‌مقدم با اشاره به تاکید روحانی بر مشی اعتدالی در دولت دوازدهم، بیان کرد: مشی اعتدالی کنار نهادن افراط و تفریط و مشی عقلایی است که مبنای دینی دارد و همه بزرگان و علما بر مشی اعتدالی حرکت کرده‌اند.

او افزود: مرحوم مهدوی کنی که دبیرکل جامعه روحانیت مبارز بود می‌فرمودند همواره مشی ما اعتدالی است و مردم هم همواره از افراط و تفریط گریزانند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 15 مرداد 96، کدمطلب:519896، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین