پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۹۲۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
رفتار خلاف شأنِ نمایندگی تعدادی از وکلای ملت در مواجهه با خانم موگرینی با واکنش گسترده افکار عمومی در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد.
شعارسال: رفتار خلاف شأنِ نمایندگی تعدادی از وکلای ملت در مواجهه با خانم موگرینی با واکنش گسترده افکار عمومی در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد.

ماجرا از انتشار چند عکس پس از پایان مراسم تحلیف رییس جمهور دوازدهم آغاز شد؛ جایی که مردم ایران ناباورانه نمایندگان خود را در برابر فدریکا موگرینی دیدند که سر از پا نشناخته و در نوبت برای گرفتن عکس و سلفی با یک مسؤول اروپایی، از یکدیگر سبقت می‌گیرند. خیلی زود مخاطبان این تصاویر احساس کردند عزت و غرور یک ملت با این رفتار نمایندگان تحقیر شد و آن را سلفی_حقارت نامیدند.

ن.م:خانم بیا ببین این عکس رو با خانم موگرینی گرفتم

خ.ن.م: مبارکه

ن.م: راستی شام چی داریم؟

خ.ن.م: کوفت! به همون خانم موگرینی بگو برات شام بذاره.

به مجلس کشوری رفتم که آنرا تحریم کرده بودیم ولی نمایندگان آن مجلس انگار که تاکنون زنی را ندیده بودند، با ذوق و شوق از من استقبال کردند!

کریم باقری در حال دید زدن گوشی علی پروین

ولی باز هم خدا رو شکر ایوانکا ترامپ برای تحلیف نیومده بود!

بعضی هام انگار دلشون سلفی می خواست

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 15 مرداد 1396، کدخبر: 1165442 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین