پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۰۰۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از سلفی گرفتن برخی نمایندگان مجلس با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، گفت: این اقدام مراسم تحلیف را به حاشیه برد.

شعار سال: عزیز اکبریان پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرج، ضمن انتقاد از عکس گرفتن برخی نمایندگان مجلس با «موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، اظهار کرد: در حالی رسانه‌های خارجی به این اقدام پرداختند که سخنان رئیس‌جمهور در حاشیه قرار گرفت.

اکبریان با اعلام اینکه سلفی گرفتن نمایندگان مجلس با مو گرینی حرکت زشتی بود، افزود: این دسته از اقدامات برای نمایندگان مردم صحیح نبوده و درشان ملت نیست.

وی با تأکید بر اینکه مراسم تحلیف ریاست جمهوری با اقدام نمایندگان در سلفی گرفتن با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به حاشیه برده شد، در بخش دیگری با اشاره به اینکه ۱۰۵ هیئت خارجی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری شرکت کردند، افزود: رئیس‌جمهور وعده داده است که اعضای کابینه دوازدهم را فردا معرفی کند.

اکبریان با اشاره به اینکه رتبه ایران از بین ۲۳ کشور منطقه در هشت شاخص اقتصادی ۱۹ است، گفت: این مهم بیانگر اوضاع نابسامان اقتصادی کشور است. حال برخی نمایندگان به‌جای سلفی گرفتن به فکر بهبود اوضاع اقتصادی کشور باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 16 مرداد 96، کدمطلب: 4052487:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین