پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین رفتار برخی نمایندگان مجلس در گرفتن عکس سلفی با موگرینی را دور از شأن نظام اسلامی دانست و گفت: وقتی مقام معظم رهبری بحث جهاد کبیر و نهراسیدن مقابل دشمن را مطرح فرمودند باید توجه بیشتری کنیم زیرا در غیر اینصورت دچار خسران و زیان خواهیم شد.

شعار سال: سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: علت وجودی همه ما به واسطه اسلام عزیز است که با وقوع انقلاب اسلامی، روحی دوباره در کالبدش دمیده شد.

وی افزود: این انقلاب انوار درخشنده اسلام را به ضمیرهای پاک انسان‌ها تاباند و برکات زیادی برای مردم مسلمان ایران به همراه داشت که عزت یکی از این برکات است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: آغاز عزت اسلامی ما از صدر اسلام بوده که تا به امروز تداوم داشته و رمز ظفر و پیروزی ما حرکت در همین مسیر است که در آموزه‌های دینی نیز حرکت در این مسیر را به ما یاد داده‌اند.

وی عنوان کرد: در پناه این عزت و برکت و از صدقه سر انقلاب، امام، رهبری، علما و شهداست که انقلاب اسلامی ما پویا است اما بعضی افراد در جامعه دچار غفلت و جهالت شده‌اند. غیب‌پرور با انتقاد از رفتار برخی نمایندگان مجلس در روز تحلیف رئیس جمهور مبنی بر گرفتن تصاویر سلفی با نماینده اتحادیه اروپا عنوان کرد: این رفتار نمایندگان مجلس چه عزتی برای ایران اسلامی به همراه دارد که این‌گونه شاهدش بودیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: این ملت بزرگ، ایثارگر، نجیب و فداکار که به یمن اسلام پویاتر از گذشته حرکت می‌کند و در عالم می‌درخشد توقع ندارد که شاهد این نوع رفتارها آن هم از سوی نمایندگان مجلس باشد.

وی با بیان اینکه رفتار نمایندگان زیبنده نظام و انقلاب نبود، اظهار کرد: همه ما مسولین باید بدانیم بر سر چه سفره‌ای نشسته‌ایم؛ باید بدانیم که این سفره انقلاب است و در نظامی زندگی می‌کنیم که برای اعتلای اسلام جوانان ارزشمندی جان خود را از دست داده‌اند.

غیب‌پرور با اعلام اینکه هر فردی در هر مسوولیتی باید از کرامت انسانی و اسلامی مردم دفاع کند، گفت: وقتی مقام معظم رهبری بحث جهاد کبیر با نهراسیدن در مقابل دشمن را مطرح فرمودند باید توجه بیشتری کنیم زیرا در غیر این صورت دچار خسران و زیان خواهیم شد.

وی بیان کرد: البته عموم مردم و مسؤولین یک مسیر عزت‌مندانه را طی می‌کنند که اعتراض ما به همان میزان کم است که نباید باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: یکی از استوانه‌های عزت در انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این عزت را از امام حسین(ع) یاد گرفته‌ایم که ایشان بزرگ استادی است که اگر به درستی تلمذ کنیم عزت دنیا و آخرت به ما می‌رسد.

غیب‌پرور سپاه را مولود انقلاب دانست و گفت: همه ما پاسداران آمده‌ایم تا برای انقلاب خرج و هزینه شویم که خدا را شکر تا به امروز این خط نورانی حفظ شده است. وی عنوان کرد: قاطبه نیروهای مسلح کشور مایه فخر و مباهات ملت هستند که در استان بوشهر به تناسب جمعیت در 35 سال پیش، 2 هزار و 500 شهید در راه اسلام تقدیم شد که هدف و راه آنها فقط اسلام بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امروز مدافعین حرم همان خط شهدای دفاع مقدس را ادامه می‌دهند که عطش آنها برای دفاع از حریم ولایت تمام‌شدنی نیست. وی بیان کرد: در سال گذشته وقتی به خانه اولین مدافع حرم شهید استان بوشهر در روستای باشی شهرستان تنگستان رفتم هر چند خانه‌ای محقر و کوچک داشت اما پر از نورانیت بود که نشان می‌داد چگونه این شهید برای دفاع از حرم اهل بیت تعلق دنیایی نداشت.

غیب‌پرور با اعلام اینکه تغییر و تحولات در مجموعه سپاه و بسیج جابجایی از یک سنگر به سنگر دیگر است، بیان کرد: تا به امروز سردار جمیری در سنگر سپاه امام صادق(ع) از انقلاب و راه شهیدان دفاع می‌کرد که البته سوابق وی منحصر به این دوره 10 ساله مدیریت نیست بلکه در محیط‌های گوناگون از رده بسیج دانش‌آموزی تا فرماندهی سپاه در استان‌های دیگر خدمت کرده است.

وی ادامه داد: این یک میزان و محک برای نیروهای انقلاب است که به نوبه خودم و از طرف آحاد بسیجیان و پاسداران از زحمات وی تشکر می‌کنم که آن چه انجام داد ذخیره قیامت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: سردار رزمجو که به‌جای ایشان از امروز فرماندهی سپاه امام صادق(ع) را بر عهده گرفته است را از سال 61 می‌شناسم؛ وی دارای تجارب ارزنده‌ای در رزم زمینی، دریایی و آشنایی به رده‌های مقاومت است که با وجود اینکه هفته گذشته به عنوان سرپرست معاونت بازرسی نیروی دریایی سپاه معرفی گردید اما به دستور فرمانده کل سپاه برای این سمت منصوب شد.

وی در پایان گفت: آن چه مسلم است نیروهای انقلابی رسالتی بزرگ بر عهده دارند تا این انقلاب در مسیرش مجاهدانه حرکت نماید و مشروعیت ما ذیل حرکت در مسیر ولایت است که به ما حیات می‌دهد و هر قدر اندوخته داشته باشیم تا به ولایت متصل نباشیم در فساد هستیم و خدا را شکر که ادامه ولایت امام علی(ع) را در حضور ولایت فقیه درک می‌کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار 17 مرداد 96، کدمطلب:499969، www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین