پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۴۴۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
حسین دهباشی مستندساز روحانی در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری به لیست وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم واکنش نشان داد.

شعار سال: حسین دهباشی، خبرنگار و مستند‌سازی است که با حضور در تیم تبلیغاتی حسن روحانی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و ساخت مستند تبلیغاتی وی به شهرت قابل توجهی رسید.

دهباشی مدعی است که بسیاری از شعارهای تبلیغاتی و حتی متن سخنرانی های روحانی را در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری مانند " پناه می برم به خدا از بستن دهان منتقدین " را او پیشنهاد داده است.

این مستند ساز اما پس از مدتی با تغییر نظر از حامی روحانی و دولت یازدهم به منتقد آن تبدیل شد به طوری که مدتی قبل از شکایت این دولت از خود خبر داد.

اما حالا دهباشی در تازه ترین پست صفحه توئیتر خود به لیست وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم واکنش جالبی نشان داده و نوشته است:

"انتخاب انبوه وزرای اهل سنت، زن، جوان، متخصص و غیرامنیتی مبارک باد! به امید تداوم همین روند در انتخاب معاونین رئیس جمهور!"


او همچنین در ادامه توئیت قبلی آورده است:

تبریک ویژه بابت تداوم حضور جناب آقای رحمانی فضلی ور وزارت کشور و چشم انداز روشن انتخاب استانداران و فرماندارانی کارکشته و سختکوش و مردمدار!


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 17 مرداد 96، کد مطلب: 6195736:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین