پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۵۳۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
جانشین فرمانده کل سپاه: دشمن در فضای عملیات روانی سیر می کند تا از ابزار تهدید و ارعاب سود ببرد اما اشتباه می کند چرا که ما در 40 سال گذشته به اندازه ای که بر دشمن غلبه کنیم ابزار دفاعی انباشته ایم.

شعار سال: جانشین فرمانده کل سپاهبا تحلیل شرایط منطقه ای و بین المللی گفت: اسلام انقلابی و ناب ، معادلات منطقه ای را به زیان مشرکان و کفار تغییر داده و منطقه را به کانون مقاومت در مقابل زیاده خواهی های دشمنان اسلام و بشریت تبدیل کرده است.

وی افزود: جوانان ما راههای پیشروی در منطقه را در زمین و آسمان و دریا به روی دشمن بسته اند و صبح پیروزی در همه عرصه های مقاومت در سطح منطقه از لبنان و سوریه گرفته تا یمن نزدیک است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز دشمن فقط در صدد تحریم ما نیست، گفت: ما در موضوع تحریم اشباع شده ایم، دشمن یک مقابله وسیع با ما را تدارک دیده است اما گزینه ای برای اجرای نقشه های خود ندارد.
وی افزود: دشمن در فضای عملیات روانی سیر می کند تا از ابزار تهدید و ارعاب سود ببرد اما اشتباه می کند چرا که ما در 40 سال گذشته به اندازه ای که بر دشمن غلبه کنیم ابزار دفاعی انباشته ایم.
سردار سلامی با تجلیل از شهدای گرانقدر اطلاعات عملیات دفاع مقدس گفت: شهدای اطلاعات جزو هوشمندترین و مقاومترین عناصر در بین رزمندگان بودند و ما در دفاع مقدس از آنها و دیگر شهدا آموختیم که چگونه باید دفاع کنیم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تجلیل از کارنامه درخشان لشکر ۴۱ ثارالله که همه این شهدای اطلاعات عملیات عضو آن لشکر بودند گفت: لشکر ثارالله یکی از درخشان ترین تیم های عملیاتی منطقه در دفاع مقدس بود و هر جا که نفوذ و ورود می کرد پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان می آورد.
سردار سلامی با تجلیل از مردم استان کرمان گفت: دیار کریمان مهد پرورش فرماندهان بزرگ عرصه های دفاع از ملت ایران است.
در پایان نخستین یادواره 136 شهید اطلاعات عملیات جنوب شرق کشور از 6 جلد کتاب از خاطرات شهدای اطلاعات عملیات و یک جلد کتاب جامع اطلاعات این شهدا رونمایی شد، همچنین از تمبر یادبود این شهدا نیز با حضور خانواده‌های معظم شهیدان رونمایی شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 19مرداد 96، کدمطلب:۱۷۵۸۰۱۴، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین