پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۷۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
عضو کمیسیون عمران دلیل خود را برای تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌های کشور تشریح کرد.

شعار سال: محمد دامادی عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه بنده تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌های کشور را دارم و منتظرم که به نتیجه برسد، گفت: تاکنون جلساتی در کمیسیون عمران با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و اعضا تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در جلسات مزبور ابهامات و سوالات خود را مطرح کردم، ادامه داد: با وجود آنکه برخی از پاسخ‌های مدیران شرکت‌های فرودگاهی قانع‌کننده بود، اما درباره بعضی پاسخ‌ها هم ابهاماتی وجود داشت.

تقاضای تحقیق و تفحص به معنای ارتکاب تخلف نیست

عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: محور اصلی این تحقیق و تفحص، گزارش‌هایی است که درباره فعالیت شرکت‌های فرودگاهی کشور به ویژه در بحث قراردادها به دستم رسیده است.

دامادی با تاکید بر اینکه تقاضای تحقیق و تفحص لزوما به معنای ارتکاب تخلف نیست، خاطرنشان کرد: نمایندگان بر اساس گزارش‌هایی که به دستشان می‌رسد، موظف هستند تحقیقات و بررسی‌های خود را تا روشن شدن ابعاد ماجرا انجام دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 19 مرداد 96، کدمطلب: ۶۱۹۷۲۱۸:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین