پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۶۰۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
رئیس کمیته تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: برای بررسی وضعیت این صندوق وزرای آموزش و پرورش و پرورش و عوامل مربوطه مورد پرسش قرار می‌گیرند.

شعار سال: جبار کوچکی نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مورد روند تحقیق و تفحص از این صندوق و پیشروی کار‌ها اظهار کرد: اکنون در حال آماده سازی گزارشی ازصندوق ذخیره فرهنگیانهستیم تا در کمیسیون آموزش مطرح شده و پس از این مرحله در صحن مجلس ارائه شود.

وی ادامه داد: هنوز رقمی از اختلاف حساب مالی انجام شده را اعلام نمی‌کنیم چراکه باید بررسی‌ها کامل شود و بعد از این آن وضعیت نهایی در جامعه مطرح شود.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از حضور وزرای سابق آموزش و پرورش و مدیر عامل پیشینصندوق ذخیره فرهنگیانبرای پاسخگویی به فعالیت هایشان در مورد این صندوق خبر داد و گفت: این اقدام موجب می‌شود تا عوامل تاثیرگذار در ادارهصندوق ذخیره فرهنگیاننیز توضیحات خود را ارائه دهند و بعد از ارزیابی این اظهارات و بررسی‌های انجام شده، گزارشی از تحقیق و تفحص ارائه دهیم.

کوچکی نژاد در مورد پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه" زمان فعالیت کدام وزیر بخش عمده اختلاف حساب مالی وجود داشته"، تصریح کرد: این اختلاف حساب مالی را نمی‌توان به یک دوره یا فردی خاص منسوب کرد و به همین دلیل نیز ازوزرای سابق آموزش و پرورشبرای پاسخگویی دعوت می‌کنیم.

وی یادآور شد: سعی می‌کنیم تا نتایج نهایی این تحقیق و تفحص را تا شهریورماه در صحن مجلس ارائه دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 6 مرداد 96، کدمطلب:۶۱۸۱۵۳۵، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین