پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۷۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
وزیر مشاور امارات متحده عربی در امور خارجه مدعی شد که انتقاد رسانه‌های ایرانی از سفر مقتدی صدر به عربستان بر ضرورت تداوم سیاست باز با عراق تاکید دارد.

شعار سال: انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه در صفحه توییتر خود مدعی شد: راه دشوار است اما شرایط کشورهای عربی نیازمند این سیاست است.

قرقاش در توییتر خود نوشت: ایجاد ارتباط میان کشورهای عربی ضروری است و نقش ریاض در مرحله پساداعش محوری است،‌ شرایط پیچیده است،‌ اما نمی‌توانند جلوی همکاری مشترکی که هدف آن ثبات و شکوفایی عراق است را بگیرند.

مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق اخیرا در سفری به عربستان با استقبال مقامات عالی رتبه سعودی مواجه و پس از آن، سفر خود به عربستان را موفقیت‌آمیز دانست و عربستان را از کشورهای مهم در مبارزه با تروریسم خواند.

سفر یکی از رهبران شیعه عراق به عربستان و ملاقات با محمد بن سلمان در حالی انجام شد که عربستان و مقامات این کشور با متحدان عراق از جمله ایران روابط تنش‌آمیزی را دنبال می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار 21 مرداد 96، کدمطلب: 696456:www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین