پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۰۷۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
لیست ارائه شده به مجلس نه تنها انتظارات رای دهندگان به حسن روحانی را برآورده نکرده و نمی کند بلکه برخی معتقدند که باعث خوشحالی محافظه کاران و اصولگرایان نیز شده است.

شعارسال : نصرالله تاجیک  با اشاره به اینکه تیمی مسن با میانگین سنی قریب به ۵۸ سال و کاملا متمایل به جناح راست و اصولگرا که حتی اگر خود در ظاهر کاملا از اعضای اصولگرا نباشند اما از اطرافیان و حلقه های آنان اند، می افزاید: روحانی تا حدی در ترکیب کابینه شجاعت ۲۴ میلیونی را از خود نشان نداد و رای دهندگان خویش را مایوس کرد. گویا روحانی پس از اخذ حمایت لازم از چهره های اصلاح طلب و رای مردم تحول خواه ، آنان را فراموش کرده و به سراغ رفیقان اصولگرای قدیم خویش رفته است.

این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه برخی اعضای کابینه دوازدهم با معدل سنی بالا که از نظر سیاسی نیز یا دل در گرو اصولگرایان دارند و یا بلاتکلیف اند، کابینه رئیس جمهور ۲۴ میلیون نفری نیست، می گوید: در کلیت این کابینه نه تنها تحول خواهی و اصلاح طلبی و نیروی جوانی که حاکی از مدیریت هایی به روز و مدرن باشد دیده نمی شود بلکه حتی اعتدال گرایی نیز در آن بسیار کم رنگ است. شاید اگر برخی از وزرای پیشنهادی این کابینه پیشنهادی از طرف قالیباف یا میرسلیم به مجلس ارائه می شد دور از انتظار نبود.

این چهره سیاسی در پایان با طرح این موضوع که روحانی حتی اگر بخواهد چگونه با چینش این کابینه پیر و محافظه کار و خسته از مدیریت های چندین و چند ساله از پس از انقلاب تا به امروز، می خواهد خواسته های مردم را برآورده کند؟ خاطر نشان می کند: اگر کاندیداهای ریاست جمهوری پیش از انتخابات نیمه اشاره ای به کابینه مد نظرشان فارغ از اینکه آیا از مجلس رای اعتماد می گیرند یا نه، می کردند شاید جناب آقای حسن روحانی ۲۴ میلیون رای را نمی آورد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی روزنو، تاریخ انتشار: 24 مرداد 1396، کدخبر: ۲۷۸۹۳۲،www.roozno.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین