پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۳۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان گفت: آمار مستمری‌بگیران استان همدان از مرز 42 هزار نفر گذشت.

شعار سالمحمد عسگری امروز از وجود 245 هزار بیمه شده اصلی در تامین اجتماعی استان همدان خبر داد و اظهار کرد: آمار مستمری‌بگیران در استان از مرز 42 هزار نفر گذشته است.

وی با اشاره به اینکه مجموع مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی استان با احتساب اعضای خانواده‌های آنها که 760 هزار نفر را شامل می‌شوند، افزود: این تعداد 42 درصد جمعیت شهری و 67 درصد جمعت روستایی را شامل می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به ارائه خدمات در دو بخش درمانی و بیمه‌ای توسط سازمان تامین اجتماعی، گفت: دو نوع خدمات بیمه‌ای نظیر خدمات بلندمدت شامل بازنشستگی، فوت و کارافتادگی و کوتاه‌مدت شامل 18 خدمت همچون دستمزد عوارض بیماری و بارداری، پرداخت غرامت نقص عضو و ... ارائه می‌شود.

شعبه اقماری تامین اجتماعی در شهر جوکار ایجاد می‌شود

وی با اشاره به اینکه 11 شعبه اصلی خدمات بیمه‌ای فعال است که دو شعبه در شهر همدان و در بقیه شهرستان‌ها نیز شعبی وجود دارد، افزود: از سال 88 تاکنون 11 شعبه اقماری نیز در شهرهایی چون جورقان، قهاوند و مریانج راه‌اندازی شده است.

عسگری با اشاره به اینکه این شعب با استقبال مردم هفت روز هفته خدمات ارائه می‌دهند و اگر استقبال نباشد در طول هفته دو یا سه روز خدمت ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: حتی در بیمارستان آتیه همدان نیز شعبه اقماری فعال شده که با تولد نوزادان دفترچه بیمه آن ها بلافاصله به مانند شناسنامه صادر می‌شود.

وی از پیگیری ایجاد شعبه اقماری تامین اجتماعی برای ارائه خدمات در شهر جوکار خبر داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 25 مرداد 96، کدمطلب: ۱۳۹۶۰۵۲۳۰۰۰۷۰۳:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین