پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۴۱۰
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
سایت انگلیسی «میدل ایست آی» از آخرین ایمیل‌های افشا شده سفیر امارات در واشنگتن پرده برداشت که بیانگر تلاش وی برای تماس با ژنرال اسرائیلی بوده است.

شعارسال : به نقل از سایت انگلیسی «میدل ایست آی»، «یوسف العتیبه»، دیپلمات ارشد امارات در واشنگتن تلاش کرده است تا از طریق تماس با «عوزی روبین»، ژنرال صهیونیست ملقب به «پدر سامانه دفاع موشکی اسرائیل» معروف به «گنبد آهنین» خسارات‌های ناشی از جنگ هشت روزه اسرائیل علیه غزه در سال ۲۰۱۲ را ارزیابی کند.

بر اساس این گزارش ایمیل‌های افشا شده این مقام اماراتی که گروه هکرهای «گلوبال لیکس» به آن دست یافتند بیانگر رشد روابط نظامی و دیپلماتیک میان امارات و رژیم صهیونیستی است.

همچنین در همین راستا، «رابرت ساتلوف»، مدیر اجرایی یکی از مراکز تحقیقاتی حامی رژیم صهیونیستی در واشنگتن در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۲ با ارسال پیامی به العتیبه پیشنهادی را برای دیدار وی با «عوزی روبین» که رهبری سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی را بر عهده داشت، مطرح کرد و طی سه روز روبین و العتیبه به طور مستقیم اقدام به تبادل ایمیل کردند.

گفتنی است روند تبادل ایمیل یک ماه پس از عملیات نظامی ارتش صهیونیستی موسوم به «ستون ابر» علیه اهدافی در غزه صورت گرفت که شمار قربانیان آن طبق آمارهای سازمان ملل به ۱۷۴ فلسطینی از جمله ۱۰۷ غیرنظامی و ۳۳ کودک رسید. این در حالی است که تنها شش تن از سوی طرف اسرائیلی کشته شدند که دوتن از آنها سرباز بودند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری بین المللی قدس، تاریخ انتشار 26 مرداد 96، کدمطلب: 302854، qodsna.com

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین