پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۵۳۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
پنتاگون اعلام کرد که با موافقت دولت مرکزی عراق از سال ۲۰۱۴ تاکنون آمریکا صدها میلیون دلار به نیروهای پیشمرگه کُرد کمک تسلیحاتی کرده است.

شعار سال: «اریک پاهون» سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که از ابتدای عملیات علیه داعش در سال ۲۰۱۴ تا کنون، آمریکا صدها میلیون دلار به نیروهای پیشمرگه کُرد کمک تسلیحاتی کرده است.

پاهون گفت که این کمک ها با موافقت دولت مرکزی عراق صورت گرفته است و پنتاگون در جولای ۲۰۱۶ سند همکاری با پیشمرگه امضا کرده تا ساز و کار کمک های مالی و تسلیحاتی به این نیروها تسهیل شود.

وی ادامه داد که آمریکا معتقد است همکاری بین بغداد و دولت اقلیم کردستان برای مقابله با داعش راهبردی است و افزود که وزارت دفاع آمریکا کار مشترک با همپیمانان عراقی خود را برای مقابله با داعش ادامه خواهد داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پارسینه ، تاریخ انتشار 27 مرداد 96، کدمطلب:۳۷۴۸۴۶، www.parsine.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین