پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیس جمهور، عکاس باشگاه خبرنگاران جوان سوژه‌ای را شکار کرده که در فضای مجازی بازتاب جالبی داشته است.

شعار سال: اولین روز جلسه رای اعتماد وزاری پیشنهادی دولت دوزادهم صبح سه شنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد. حسن روحانی در این مراسم نام 17 نفر از وزرای پیشنهادی خود را اعلام کرد.

جلسه بررسی صلاحیت وزرای روحانی در مجلس یکی از مهم ترین اتفاقات برای مردم است که خبرنگاران وظیفه اطلاعات رسانی لحظه به لحظه آن را بر عهده دارند.

این مراسم برای خبرنگاران و به خصوص عکاسان به قدری اهمیت دارد که برای شکار لحظه ای، کاملا هوشیار هستند و برای اطلاع رسانی سریع تر، با دیگر خبرنکاران رقابت می کنند.

اما در حاشیه این مراسم، عکاس جوان سوژه ای را شکار کرده که در فضای مجازی بازتاب جالبی داشته است. در تصویر زیر عکاسی را مشاهده می کنید که در هیاهوی جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیس جمهور در گوشه ای از صحن علنی مجلس به خواب رفته است. البته شاید سنگینی کار باعث شده که او چند لحظه ای را به استراحت بپردازد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 24 مرداد 96، کدمطلب: ۶۲۰۳۹۳۶:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین