پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۹۰۵
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
نوذر امامی عضو شواری پنجم شهر شیراز نیز در جلسه هفته گذشته خطاب به دیگر اعضا شورا گفته بود: مشخص است شهردار چه کسی می شود!

شعار سالمارتن انتخاب شهردار شیراز شنبه به ایستگاه آخر می رسد.

منتخبین شورای پنجم شنبه طی جلسه ای با هر پنج کاندیدای تصدی پُست شهرداری شیراز و پس از شنیدن برنامه نامزدها از میان آنها شهردار آینده این کلانشهر را انتخاب می‌کنند.

حیدر اسکندرپور، محمدرضا حسن پور، نادر طیبی، عبدالحمید معافیان و سید احمد موسوی از گزینه های شهرداری شیراز هستند.

رسانه‌های نزدیک به لیست امید معافیان را جدی ترین گزینه شهرداری شیراز می دانند.نوذر امامی عضو شواری پنجم شهر شیراز نیز در جلسه هفته گذشته خطاب به دیگر اعضا شورا گفته بود: مشخص است شهردار چه کسی می شود!

پیش تر نیز برخی نحوه انتخاب شهردار شیراز به این صورت که ابتدا 24 گزینه و بعد از آن 10 و پنج گزینه نهایی معرفی شود توسط منتخبین شورای پنجم را فرمایشی و یک بازی رسانه ای می دانستند.

گفته می شود جدی ترین رقیب معافیان، نادر طیبی است و برخی از نامزدهای دیگر حتی حکم پوششی را دارند.

حیدر اسکندر پور یکی از گزینه های شهرداری شیراز صبح شنبه در جلسه شورا گفته است: معافیان را فردی شایست می دانم و اگر قرار است این فرد تا اخر جلسه امروز بماند از شورا درخواست دارم این فرد را انتخاب کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار 28 مرداد 96، کدمطلب: 1173752:www. dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین