پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۵۴۵
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت: افرادی که عضویت را امضا کرده‌اند (منظورم در همان فرم‌ها) نباید در فراکسیون دیگری عضو باشند و اگر مطابق منافع فراکسیون دیگری عمل کرده باشند، حسب همان فرم‌های عضویت امکان سلب عضویت آنها وجود دارد.

شعارسال: بهرام پارسايي از لفظ «چندنبشي سياسي» براي فعالان سياسي بهره مي‌گيرد که در بزنگاه‌ها به سمت اميدي‌ها مي‌چرخند و گاهی اگر باد سياسي به سمت ديگري بوزد، همسوي آن مي‌شوند. بخشی از گفت‌وگو با سخنگوي فراکسيون اميد که به نقد دروني از عملکرد فراکسيون در رأي اعتماد اخير متمرکز است، در ادامه آمد:


بدترين تصاويري که اين روزها ديديد و شما را آزرده‌ کرد، چه بود؟

تصوير بد متأسفانه زياد بود.

يکي از آنها را بگوييد.

بدترين صحنه‌ها زماني است که همکار و هم‌فراکسيوني‌تان براي فردي رأي جمع مي‌کند که شما چند ساعت پيش در جمع‌بندي به رأي مخالف با او رسيده‌‌ايد. اين رفتار برخي نمايندگان واقعا آزاردهنده بود.

چطور برخي افراد اصلاح‌طلب از مسيري شروع مي‌کنند و تغييرات آنها را به سمت و سوي ديگري در تصميم‌هاي گروهي مي‌برد؟

وقتي به هر حال خواست‌ها و منفعت شخصي بر منافع فراکسيوني و جمعي مي‌چربد، اين مسائل پيش مي‌آيد.

آيا شما بشخصه از اين دوستان خواهيد پرسيد که دليل اين چرخش‌هاي سياسي چه بوده؟

نه، در مجلس صحبت به اندازه کفايت شده؛ الان ديگر زمان صحبت شخصي نيست بلکه فراکسيون بايد تصميم قاطع و جدي بگيرد و تکليف را روشن کند.

امکان اخراج بر اساس اساسنامه هست؟

به‌هرحال افرادي که عضويت را امضا کرده‌اند (منظورم در همان فرم‌ها) نبايد در فراکسيون ديگري عضو باشند و اگر مطابق منافع فراکسيون ديگري عمل کرده باشند، حسب همان فرم‌هاي عضويت امکان سلب عضويت آنها وجود دارد.

سخن ديگري هم داريد؟

اينکه بخواهي چهارنبش باشي و جايي بروي که به نفعت باشد، درست نيست. همين چندنبش‌‌بودن لطمه زيادي به کشور وارد کرده است. اتفاقا اصولگراي چارچوب‌دار بهتر از اصلاح‌طلبي چندنبش بوده و حرمتش بيشتر است. متأسفانه افرادي داريم که با جهت باد رأي و نظرشان تغيير مي‌کند.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار 2شهریور96، کد خبر: 361845، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین