پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۷۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: به نظر می‌رسد جریان اصلاحات اگر حرفی هم دارند باید داخل خانه بنشینند و حل کنند نه اینکه به بیرون منتقل کنند.

شعار سال: قاسم میرزایی نیکو درباره اینکه عدم یکپارچگی در جریان اصلاحات چه تاثیری بر اعتماد شکل گرفته مردم می گذارد، گفت:‌ هرکاری که بر خلاف اهداف باشد می‌تواند خلل ایجاد کرده و موجب ضربات جبران ناپذیری به این جریان شود.

وی ابراز عقیده کرد که تشکل‌ها باید حزبی شوند، اما یکی از ضعف‌هایی که داریم این است که احزابی وجود ندارند که بتوانند کامل نمایندگی کرده و 17- 18 میلیون نفر را پشت سر خود گذاشته باشند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس گفت:‌ در حال حاضر شورای اصلاحات این کار را انجام داده و نقش یک حزب را ایفا کرده و نمایندگی می‌کند اما نقش حزب به این معنا نیست که هر کسی هر زمانی دلش خواست تخطی کند و یا یک روز اعلام کند که می خواهد رئیس‌جمهور شود و یا اینکه فردا مخالفت داشته باشند. در و اقع اگر قرار است جریان حزبی کار کند که در حال حاضر شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان این کار را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان، اکثریت حضور داشتند و اکنون هم همه باید به آرای جمع تمکین کنند.

نماینده مردم دماوند در مجلس با اشاره به اینکه «کشاندن اختلاف سلیقه ها به رسانه‌ها مطلوب نیست» گفت:‌ اگر هم شخصی این کار را انجام می‌دهد حتما اراده خاصی یا منفعتی دارد و یا اینکه خواسته ای دارد که با خواسته جمع یکی نیست.

میرزایی نیکو درباره اینکه تخریب یکدیگر آیا به نفع جریان مخالف اصلاحات است و یا خود اصلاحات گفت:‌ جریان اصلاح‌طلب اگر حرفی دارند باید داخل خانه بنشیند و مشکلات را حل کنند. درواقع اختلافات خانگی را بیرون از خانه مطرح نکنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 23 تیر 96، کدمطلب:686493، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
0
وقتی نمی شنوند چکار باید کرد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین