پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۷۵
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
اداره کل هواشناسی گیلان با صدور اخطاریه ای، نسبت به روشن کردن آتش در عرصه های جنگلی استان طی روزهای پیش رو هشدار داد.

شعارسال: در این اطلاعیه آمده است: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم و تقویت تناوبی جریانات جنوبی تا ظهر شنبه در سواحل جنوبی دریای خزر می باشد، براین اساس شرایط برای افزایش محسوس دما، کاهش رطوبت نسبی و وزش باد گرم (گاهی خیلی شدید) در استان مهیا است.

در ادامه این اطلاعیه افزوده شده: انتظار می رود سرعت باد در بعضی نقاط به 75 کیلومتر بر ساعت رسیده و به طور لحظه ای بیش از آن نیز باشد بنابراین توصیه می شود از روشن کردن آتش در عرصه های جنگلی جدا خودداری شود.

در بخش دیگری از اطلاعیه اداره کل هواشناسی گیلان اضافه شده: همچنین با توجه به فعالیت توده هوای کم فشار و گذر امواج کم و بیش ناپایدار از سطوح فوقانی جو، احتمال وقوع رگبارهای موقتی بویژه در ارتفاعات و دامنه ها دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی استان گیلان همچنین در این اخطاریه، از بخش های مختلف اجرایی نظیر مدیریت بحران، مدیریت منابع آب و برق، مدیریت منابع طبیعی و جهاد کشاورزی، سازمان راهداری، سازمان بنادر و کشتی رانی، مدیریت حمل و نقل، پلیس راه و راهور و شهرداری ها و ... خواسته تمهیدات لازم را به عمل آورند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار خبر 16 دی 1394، کدمطلب: 81909551 (5091832)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین