پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۲۲۵
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
تام پیترز رئیس کمیته ملی حزب دموکرات‌ در بیانیه‌ای آرپایو را بدنام‌ترین کلانتر نژادپرست در آمریکا توصیف کرد و از عفو وی در زمان وقوع بلایای طبیعی که می تواند به میلیون‌ها نفر آسیب برساند انتقاد کرد.

شعار سال: هفته گذشته گمانه‌زنی‌ها درباره عفو آرپایو، کلانتر جنجال برانگیز و سابق منطقه ماریکوپا در ایالت آریزونیا که از حامیان کمپین انتخاباتی ترامپ بود، قوت گرفت. ترامپ سه شنبه هفته گذشته در یک گردهمایی تبلیغاتی در فونیکس در ایالت آریزونا اعلام کرد که کلانتر سابق را خواهد بخشید. سارا هاکبی سندرز سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید گفته بود که ترامپ در «زمان مقتضی» در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد و بالاخره کاخ سفید عصر جمعه دستور عفو آرپایو را در حالی که بیشتر رسانه ها مشغول پوشش دادن خبر توفان هاروی بودند، صادر کرد .

در واکنش به این اتفاق اغلب شخصیت‌های دموکرات‌ آمریکا واکنش تندی علیه ترامپ نشان دادند. به خصوص که این تصمیم در اوج بحران ناشی از توفان هاروی رخ گرفته شد. در بین این واکنش‌ها تام پیترز رئیس کمیته ملی حزب دموکرات‌ در بیانیه‌ای آرپایو را بدنام‌ترین کلانتر نژادپرست در آمریکا توصیف کرد و از عفو وی در زمان وقوع بلایای طبیعی که می تواند به میلیون‌ها نفر آسیب برساند انتقاد کرد.

تام پیترز در این بیانیه گفت: «این ریاست جمهوری نیست، بزدلی است. آرپایو با استفاده از نژادپرستی به دنبال فروپاشی خانواده های مهاجران و ویرانی جوامع لاتین تبار بوده است. وی در عین حال نتوانست درباره صدها جنایت از جمله ده‌ها هزار مورد گزارش شده از آزار و اذیت کودکان تحقیقات مقبتی انجام دهد

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 6 شهریور 1396، کد خبر: ۷۱۷۰۷۴،www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین