پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۳۱۷
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: طرح نشانه‌‎گذاری تخم‌مرغ به عنوان پایلوت در استان اجرایی می‌شود.

شعار سال: سیدبهمن نقیبی با اشاره به اجرای طرح نشانه‌گذاری تخم‌مرغ به عنوان پایلوت در استان قزوین اظهار داشت: تخم‌مرغ یکی از مهم‌ترین مواد اولیه برای تهیه غذاهای مختلف به شمار می‌رود و به دلیل طیف گسترده کاربرد آن در آشپزی و شیرینی‌پزی سلامت این محصول بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این ماده غذایی درج تاریخ انقضا بر روی آن از بسیار مهم است و این امر موجب شد که طرح نشانه‌گذاری تخم‌مرغ مطرح و اجرایی شود.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین با بیان اینکه قزوین برای اجرای این طرح پایلوت کشوری شده است، اضافه کرد: در گام نخست استان‌های سمنان و قزوین برای اجرای این طرح به عنوان پایلوت انتخاب شدند تا طرح مذکور در این استان‌ها اجرا شده و نقاط قوت و ضعف طرح بررسی شود.

نقیبی با اشاره به جزئیات طرح نشانه‌گذاری تخم‌مرغ عنوان کرد: در این طرح محل تولید تخم‌مرغ، تاریخ تولید و انقضای آن مشخص شده و روی تخم‌مرغ درج می‌شود تا خریدار با اطلاع دقیق از این سه پارامتر محصول مورد نظر خود را خریداری کند.

این مسؤول با بیان اقداماتی که به منظور اجرای طرح نشانه‌گذاری تخم‌مرغ در استان قزوین انجام شده است، تصریح کرد: برای اجرای این طرح اطلاعات تمام واحدهای مرغداری تخمگذار استان را جمع‌آوری کردیم و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا بتوانیم طرح مذکور را بدون نقص در استان قزوین اجرایی کنیم.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین خاطرنشان کرد: در طرح نشانه‌گذاری تخم‌مرغ، این محصول بدون پرینت مرغداری، تاریخ تولید و انقضا به هیچ عنوان در بازار عرضه نمی‌شود.

نقیبی یادآور شد: امید است در این قسمت نظارت‌های بیشتری بر نحوه تولید و توزیع تخم‌مرغ در استان قزوین داشته باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس (استان قزوین)، تاریخ 6 شهریور 96، کد مطلب: 13960606000144: www.qazvin.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین